صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۰۴
  • دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Monday 15 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 27
کد خبر: ۱۸۱۳۸۸

وزارت جهاد کشاورزی:هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص تخم مرغ نداریم

مسعود امراللهی گفت: قیمت تخم مرغ درب کارخانه ۳۹ هزار و۵۰۰ تومان و هر کیلو گرم ۴۷ هزار و۲۰۰ تومان است بنابر این مازاد این قیمت‌ها مشمول گران فروشی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روز گذشته یک خبری از اتحاديه میهن و اتحاديه فروش تخم مرغ و تولید مرغ منتشر شده و قیمتی را اعلام کرده بودند که به شدت تکذیب می شود.

به گفته مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، هیچ گونه افزایش قیمتی در خصوص تخم مرغ نداریم و این خبر تنها مربوط به قیمت پیشنهادی تخم مرغ بوده است

او می گوید: قیمت تخم مرغ درب کارخانه ۳۹ هزار و۵۰۰ تومان است و هر کیلو گرم ۴۷ هزار و۲۰۰ تومان است مازاد این قیمت ها مشمول گران فروشی می شود و بازرسان ما با توجه به ابلاغی که انجام داده ایم در صورت مشاهده قیمت بالاتر از قیمت مصوب برخورد تعزیراتی می کنند.

او گفت: اتحاديه میهن جلسه ای در دفتر طیور داشتند و پیشنهاد قیمتی ارائه کرده بودند ولی متاسفانه عزیزان اتحاديه به صورت رسمی اعلام کرده اند که قیمت های تخم مرغ اصلاح شده اما باید گفت قیمت ها هيچ تغییری نکرده و هرگونه تغییر قیمت باید در ستاد تنظیم بازار تصویب شود./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: