صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 29
کد خبر: ۱۸۱۶۹۶

پیام تسلیت معاون ورزش قهرمانی به مناسبت عروج سردار صفارزاده

سید محمد پولادگر در پیامی عروج سردار صفارزاده را تسلیت گفت.

به گزارش راهبرد معاصر، در این پیام آمده است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلً» 

و هر از گاه در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. 

 یادگاران روزهای سخت دفاع مقدس و جانبازان سرافراز در راه اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا تلاشی خستگی ناپذیر داشته‌اند و آموزه‌های فرهنگ آن مکتب را به نسل‌های جوان انتقال داده‌اند. 

 و سرانجام سردار عزیز حاج علیرضا صفارزاده بعد از تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی و آسیب ریوی،در سالهای آخر عمر پربرکتش، بسوی معبود خود شتافت و به دوستان و همراهان شهیدش پیوست. 

اینجانب فقدان این مدیر توانمند، پاکدست و پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را تسلیت عرض کرده، برای روح بلند این عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و حشر با اباعبدالله الحسین(ع) برای بازماندگان صبر بر این مصیبت مسئلت دارم. 

بی شک خدمات ایشان در عرصه جهاد، ورزش و فرهنگ که منجر به تحولات عظیمی در فرهنگ ورزش کشور شد، از خاطر جامعه ورزش نخواهد رفت و بدون شک توشه‌ای ارزشمند برای سردار عزیزمان  خواهد بود. / برنا

نظر شما