صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 03
کد خبر: ۱۸۱۹۹

آقای گل به پرسپولیس بازگشت

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران کار سختی برای کسب رضایت سرمربی تیمش برای بازی کردن دارد.

به گزارش راهبرد معاصر ، بشار رسن، ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در این تیم دچار مصدومیت کتف شد و سپس عمل جراحی شد، برای رفع مصدومیت به کمپ اسپایر رفت و چند هفته‌ای در قطر ماند تا مصدومیتش برطرف شود. سپس او به عراق بازگشت و قرار است از امروز (شنبه) در تمرینات تیمش شرکت کند تا آماده بازی‌ها شود.

 

همانطور که اعلام شد، رسن به دلیل مصدومیت در ۲ بازی دوستانه مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران بازی نخواهد کرد، اما در تمرینات به صورت اختصاصی کار می‌کند تا آماده بازی‌های لیگ شود.

کالدرون در تمرینات فوتبال درون تیمی به فرشاد احمدزاده و وحید امیری علاقه دارد و آن‌ها را به همراه نوراللهی و ترابی، در پست هافبک بازی می‌دهد و با توجه به این شرایط، بشار رسن کار سختی را برای کسب رضایت مربی آرژانتینی دارد. البته کالدرون فیلم بازی‌های این بازیکن را دیده و از مدیران باشگاه درخواست کرد تا او را حفظ کنند.

 

به هرحال باید دید با حضور بشار رسن و دیگر هافبک ها، آیا فرصت بازی به ستاره عراقی می‌رسد یا خیر؟

همچنین سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی این تیم در ترکیه از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و به همین دلیل هفته گذشته بینی خود را به تیغ جراحان سپرد، قرار است از روز فردا (یکشنبه) در تمرینات این تیم حاضر شود و با گارد مخصوصی که روی صورت خود خواهد گذاشت کار با توپ را آغاز می‌کند.

نظر شما