صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 02
کد خبر: ۱۸۲۱۶۵

دستگیری سارقان خشن جاده بهشت‌زهرا(س)

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا (س) خبر داد.

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت که راننده تاکسی اینترنتی بوده و 3 نفر را به عنوان مسافر به مقصد بهشت زهرا (س) سوار کرده است؛ اما در میانه راه مردان جوان با تهدید چاقو 5 میلیون ریال پول و تلفن‌همراهم را به سرقت برده و مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند متهمان اتباع کشورهای همسایه هستند که به ایران آمده و دست به اعمال مجرمانه‌ می‌زنند.

 

وی افزود: کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی کرده و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات‌ منسجم بازداشت کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده‌‌های خودرو‌های عبوری و تاکسی اینترنتی به مقصد بهشت زهرا (س) اعتراف و مالباختگان هم در مواجهه حضوری آنها را شناسایی کردند.

 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: