صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۱۳
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 03
کد خبر: ۱۸۲۳۰۶

زخمی شدن ۱۲ صهیونیست در پی حمله راکتی مقاومت

منابع عبری زبان از زخمی شدن ۱۲ صهیونیست به دنبال راکت باران گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، نیرو‌های مقاومت نیز مناطق مختلف رژیم صهیونیستی را موشک باران کردند.

 

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، منابع عبری زبان گزارش دادند که به دنبال این موشک تاکنون یک شهرک نشین ۴۶ ساله و یک زن صهیونیستی ۶۳ ساله در نتیجه شلیک راکت‌های مقاومت زخمی شدند. از سوی دیگر بیمارستان «برزیلای» سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که ۲ تن در شهرک سدیروت در جنوب سرزمین‌های اشغالی در نتیجه موج اخیر راکتی از نوار غزه زخمی شدند.

 

این درحالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که تا این لحظه حملات هوایی صهیونیستی به نوار غزه تلفات جانی نداشته است.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند.

 

رسانه‌های فلسطینی و عربی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر چندین منطقه در غرب و مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند و به دنبال آن گروه‌های مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیستی در اطراف نوار غزه را موشک باران کردند.در پی این حملات آژیر شلیک راکت در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از آغاز حمله هوایی این رژیم به نوار غزه خبر داد و به دنبال آن پهباد‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند. منابع محلی فلسطینی پیش از این از شنیده شدن چندین صدای انفجار در غرب شهر غزه خبر دادند.

 

پایگاه خبری عبری زبان واللا سه شنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله گسترده به غزه آماده می‌کند و شاید این حمله امشب انجام گیرد.به دنبال این اقدام علاوه بر موشک باران سرزمین‌های اشغالی و در پاسخ به حمله هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه، گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس سحرگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی این گردان با موشک‌های زمین به هوا به حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر پاسخ داده است.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب نیز شهرک‌های مجاور نوار غزه را مجددا هدف حملات راکتی خود قرار دادند. گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین سه‌شنبه شب بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داده‌اند.

 

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز سه شنبه در مجموع ۳۷ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان ضمنی به ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین گفت که طی ساعات گذشته، تنها ۶ فروند راکت شلیک شده به سمت شهرک‌های مجاور غزه رهگیری شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس اینکه گروه‌های مقاومت شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار دهند، تمامی جاده‌های منتهی به شهرک‌های مجاور باریکه غزه را بستند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما