صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۰۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 04
کد خبر: ۱۸۲۵۲۳

تغییرات دولت در احکام افزایش حقوق ۱۴۰۲ نسبت به احکام افزایش حقوق ۱۴۰۱

چرا برخی بند های حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲ به جای افزایش، کاهش یافته است ؟؟!!

به گزارش راهبرد معاصر؛ در احکام ۱۴۰۲ ، ۴ مورد تغییر خاص صورت گرفته است که دو مورد اول برای برخی همکاران افزایشی و برای برخی دیگر کاهشی بوده است.

 

و دو مورد تغییر دیگر نیز موجب ثابت ماندن مبلغ دو بند در سال ۱۴۰۲ به مانند مبلغ سال ۱۴۰۱ شده است که به ضرر همه کارمندان است! ...

تغییر اول:
کمک هزینه اولاد برای همه کارمندان به صورت یکسان برای هر فرزند ضریب امتیاز ۱۰۵۰ امتیاز در نظر گرفته شده است ( در حالی که در سال ۱۴۰۱ حق اولاد متولدین فروردین ۱۴۰۱ و بعد از آن امتیاز ۱۸۹۰ و سایرین امتیاز ۶۳۰ در نظر گرفته شده بود )
این تغییر به ضرر کارمندانی است که فرزند آنان متولد ۱ فروردین ۱۴۰۱ و بعد از آن است و به سود سایر همکارانی است که حق اولاد در حکم کارگزینی داشته اند.

تغییر دوم :
امتیاز کمک هزینه عائله مندی برای همه کارمندان متاهلی که این کمک هزینه را داشته اند به صورت یکسان ۲۲۸۰ امتیاز در نظر گرفته شده است ( در حالی که امتیاز قبلی متاهلین ۱ فروردین ۱۴۰۱ و پس از آن ۳۶۴۵ امتیاز و سایر متاهلین ۱۸۲۳ امتیاز بوده است )
این تغییر به ضرر متاهلین جدید و به سود سایرین بوده است.

 

 تغییر سوم:
حذف امتیاز تفاوت جز (۱) بند الف تبصره ۱۲ سال ۹۷ ( تفاوت تطبیق۹۷) برای همه کارمندان بوده که منجر به ثابت ماندن مبلغ این بند و یکسان بودن آن با سال ۱۴۰۱ شده است و به ضرر همه کارمندان است که امسال و پس از این هم این بند مشمول افزایش سنواتی نخواهد شد.

 

تغییر چهارم :
حذف امتیاز تفاوت بند (ی) تبصره ۱۲ ق ب ۹۸ ( تفاوت تطبیق ۹۸) که منجر به ثابت ماندن و یکسان بودن مبلغ این بند با سال ۱۴۰۱ شده و به ضرر همه کارمندان است که امسال و پس از این هم این بند مشمول افزایش سنواتی نخواهد شد./کانال اخبار آموزش و پرورش

نظر شما