صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۴۲
  • سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Tuesday 09 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 04
کد خبر: ۱۸۲۵۵۳

آخرین قیمت طلا؛ سکه؛ دلار و ارز امروز 14 اردیبهشت 1402

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت دلار در مرکز مبادله و صرافی ها بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان کشف قیمت شد‌.

 

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر به قیمت ۴۱ هزار و ۸۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۳۷۰ تومان فروخته شد. ‌

 

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان معامله شد.

 

همچنین دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیر رسمی را ۵۳ هزار تومان اعلام کردند. اما خریداری برای آن در بازار وجود نداشت.

 

* کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار بدون تغییر نرخ به قیمت ۲۹ میلیون تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

نیم سکه امروز در بازار بدون تغییر نرخ نسبت به روز گذشته، به قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، ربع سکه بدون تغییر نرخ به قیمت ۱۲ میلیون تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی با ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، به نرخ ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا به قیمت ۲ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

 

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی بدون تغییر امروز حدود ۲۰۱۱ دلار بود./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: