صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۱۱
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 31 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 06
کد خبر: ۱۸۲۷۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

مقایسه رتبه بندی معلمان با فوق العاده ویژه ۵۰ درصد فرهنگیان + تصویر

مقایسه رتبه بندی معلمان با فوق العاده ویژه ۵۰ درصد فرهنگیان را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان اسماعیل جعفری یکی از نمایندگان فرهنگیان در یادداشتی به مقایسه رتبه بندی معلمان با فوق العاده ویژه ۵۰ درصد فرهنگیان پرداخت:

  برای این مطلب از ارقام حکم پایین که متعلق به همکاری با فوق العاده ویژه ۲۶ درصد و رتبه استادیار معلم (۳) است استفاده می کنیم.

 

1- با همین مبلغ حکمِ امسال فرض کنیم:
ایشان در سال ۱۴۰۵ با تالیف چندین کتاب و مقاله، عضویت در ده ها کمیته و کارگروه و انجمن و بسیج، ساخت بهترین تجهیزات و تولید محتوای عالی، ده ها مورد تشویقی، بالاترین نمره ارزشیابی سالانه، شرکت در بهترین دوره ها و کسب مهارت، مدرسی ده ها ساعت دوره ضمن خدمت و کارگاه، کسب مقام در مسابقات و معلم نمونه شدن و موارد دیگر در صورت کم نشدن امتیاز خوداظهاری ها در فرآیند ارزیابی و تایید هیات ممیزه مرکزی (وزارتخانه) رتبه دانشیار معلم (۴) را کسب خواهد کرد، که در اینصورت:

 افزایش حقوق ایشان با این همه سخت گیری بابت ارتقای یک رتبه در رتبه بندی ۶۷۳ هزار تومان خواهد بود.

 ایشان حتی اگر رتبه (۵) استاد معلم را [ نسبت به رتبه فعلی (۳)  دو رتبه ارتقا پیدا کند ] در سال ۱۴۱۰ با پشت سر گذاشتن مراحل گفته شده کسب کند حقوقش یک میلیون و ۶۸۷ هزار تومان افزایش می یابد.

2- حالا اگر آقای صحرایی همت کرده و پیگیر باشند تا به استناد اینکه معلمی شغل تخصصی محسوب شده و باید فوق العاده ویژه ۵۰درصدی داشته باشند را اجرایی کنند، با افزایش ۲۴درصد فوق العاده ویژه ( ۲۶٪ فعلی به ۵۰٪ برسد) مبلغ فوق العاده ویژه این همکار یک‌میلیون و ۷۹۵ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

 بعبارتی برای این همکار میزان افزایش حقوق با اجرای فوق العاده ویژه ۵۰درصد ۲/۵ برابر ارتقای یک رتبه است و حتی اگر رتبه ۵ را هم کسب کند میزان افزایش حقوقش باز هم به اندازه اجرای فوق العاده ویژه ۵۰درصد نخواهد رسید.

 معلمانِ با سابقه کمتر که فوق العاده ویژه کمتری دارند، افزایش بیشتری خواهند داشت.

 آقای صحرایی پیگیر فوق العاده ویژه ۵۰درصد باشید.

 واقعا فکر میکنید با این رتبه بندی و به بهانه اینکه چون برای معلمان رتبه بندی را اجرا کرده و آنها را از فوق العاده ویژه ۵۰درصد محروم کنید، در آموزش و پرورش تحول ایجاد خواهید کرد؟

 کارمندان ده ها دستگاه بدون هیچ مستند و مدرک و بارگذاری و ارزیابی بابت فوق العاده ویژه ۵۰درصد افزایش حقوق داشته اند ولی برای معلمان با کلی اتلاف وقت یک رتبه بندی اجرا کردید که کلی استرس و جمع آوری مستند و ... داشت، در آخر هم نصف بقیه افزایش حقوق داشتند.

 در تبصره ۲ ماده ۶ قانون رتبه بندی قید شده است که دولت مکلف است علاوه بر فوق العاده رتبه بندی تمام ظرفیتها و امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری را برای معلمان همانند دیگر کارکنان اجرا کند، اما چرا در عمل از قانون تخطی می کنید؟؟/ کانال مطالعه و مطالبه ی قانون 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ابراهیم
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
فوق العاده ویژه یک حق جدا از رتبه بندی است و دادن یکیش به حذف دیگری نباید منجر شود وهردو باید پرداخت شود.
ناشناس
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
ما معلمان بسیجی و ولایت مدار ایران از جناب آقای دکتر سید آیت الله العظمی رئیسی مد ظله العالی تقاضا داریم اضافه کار معلمان ماه های بهمن و اسفند و فروردین و معوقات رتبه بندی سال تحصیلی ۱۴۰۰ را پرداخت نمایید .اجرکم عندالله