صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۴۹
  • چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 21 June 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 07
کد خبر: ۱۸۲۹۹۰

حرف و حدیث پایان ندارد/ ادعای عجیب یک استقلالی درباره پنالتی پرسپولیس

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی‌ها در روز‌های گذشته حاشیه‌هایی برای پرسپولیس و حریفش ایجاد کردند تا شاید در این دیدار با نتیجه‌ای غیر از برد پرسپولیس تمام شود، اما بچه‌های تیم پیکان غیرتمندانه جلوی پرسپولیس ایستادند و ثابت کردند فوتبال پاک یعنی چه.

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی‌ها در روزهای گذشته حاشیه‌هایی برای پرسپولیس و حریفش ایجاد کردند تا شاید در این دیدار با نتیجه ای غیر از برد پرسپولیس تمام شود اما بچه‌های تیم پیکان غیرتمندانه جلوی پرسپولیس ایستادند و ثابت کردند فوتبال پاک یعنی چه.

وی افزود: باید به مجتبی حسینی و شاگردانش تبریک گفت. پیکان مرد و مردانه جنگید و ثابت کرد آمده بود تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد. آنها با اینکه جلوی هواداران پرسپولیس بازی می‌کردند اما فوق العاده ظاهر شدند. خودم در این باره که پرسپولیس این بازی را می‌تواند ببرد یا نه به شک افتاده بودم اما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس با فشاری که از جناحین و عمق دفاع به تیم پیکان وارد می‌کردند توانستند بازی را به سود خودشان تمام کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: با اینکه تیم پیکان در بحث دفاع فوق العاده کار می‌کند اما پرسپولیس روش‌های مختلفی را برای رسیدن به دروازه آنها امتحان کرد. یک پنالتی روی سعید صادقی گرفته نشد که کاملا واضح بود. بازیکن پیکان برایش پشت پا انداخت.

وی ادامه داد: با این همه پنالتی دوم صددرصد درست بود و توپ به دست مدافع تیم پیکان برخورد کرد. البته من کارشناس داوری نیستم ولی مروری بر رسانه‌ها مشخص کرد کارشناسان داوری پنالتی را درست تشخیص داده بودند.

مهدوی همچنین درباره اینکه پرسپولیس در دو بازی آخر چه می‌کند توضیح داد: قطعاً دو بازی آخر برای پرسپولیس آسان نیست. سپاهان سایه به سایه پرسپولیس حرکت می‌کند اما من فکر می‌کنم با این تیم با تجربه و کادرفنی خوبی که روی نیمکت پرسپولیس نشسته باید از همین حالا شنل قهرمانی را برای پرسپولیس بدوزند. چون این تیم موقع لایق قهرمانی است. فقط باید مراقب باشند چون سپاهان تا لحظه آخر دست از تلاش نمی‌کشد.

وی همچنین درباره برگزاری این دیدار در استادیوم آزادی گفت: چه خوب شد که این بازی در استادیوم آزادی و با حضور تماشاگران برگزار شد. در این شرایط سخت اقتصادی همین که طرفداران پرسپولیس آمدند و دو ساعت با فوتبال زیبای دو تیم پرسپولیس و پیکان خوشحال بودند ارزش زیادی دارد. امیدوارم دیگر هیچ بازی در فضای بدون تماشاگر برگزار نشود چون واقعا حیف است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: