صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 08
کد خبر: ۱۸۳۱۲۴

تغییر مهم استقلال/ ترفند جدید ساپینتو برای ترکیب استقلال

با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی‌های اخیر، احتمال حضور مرادمند در ترکیب اصلی وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر، پس از توقف برابر صنعت نفت، تمرین استقلال برای دو روز متوالی تعطیل بود و آبی پوشان مشغول استراحت شدند. شاگردان ساپینتو در شرایطی خود را برای دیدار حساس برابر مس رفسنجان آماده می‌کنند که از کمترین شانس ممکن برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

با توجه به اینکه تمام تمرکز آبی‌ها روی جام حذفی معطوف شده است، به نظر می‌رسد در بازی‌های پیش رو و بخصوص در خط دفاعی، شاهد تغییراتی در ترکیب تیم باشیم چرا که عملکرد تیم در فاز دفاعی و در سه دیدار گذشته، چندان رضایت بخش نبوده است.

در شهرآورد پایتخت و روی تک گل پرسپولیس، آبی پوشان می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و البته عارف غلامی نیز به دلیل تکل زود هنگام روی توپ عیسی آل کثیر مورد انتقاداتی قرار گرفت و همین مسئله سبب شد تا او با گرفتن مرخصی از کادرفنی، در دیدار با پارس غایب باشد.

در این مسابقه جام حذفی، مرادمند در کنار سیلوا به میدان رفت که البته میزبان دسته اولی توانست موقعیت‌هایی را به روی دروازه حسینی خلق کند که در یکی از آن‌ها، ضربه سر بازیکن پارس بالاتر از مدافع برزیلی استقلال، با واکنش دیدنی کاپیتان آبی‌ها همراه شد و توپ به کرنر رفت.

در دیدار چند روز پیش برابر صنعت نفت نیز عارف غلامی دوباره به ترکیب بازگشت و علی رغم اینکه حریف آبادانی فرصت چندانی به روی دروازه استقلال خلق نکرد اما در یکی از معدود موقعیت هایش به گل رسید که این اتفاق یک بار دیگر انتقادات را از خط دفاعی تیم ساپینتو افزایش داد.

حالا و در آستانه دیدار برابر مس رفسنجان، این احتمال می رود که کادرفنی استقلال یک بار دیگر تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کند و مرادمند در کنار غلامی یا سیلوا زوج خط دفاعی را تشکیل دهند. باید دید در نهایت نظر ساپینتو چه خواهد بود./ ورزش سه

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: