صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 09
کد خبر: ۱۸۳۳۴۵

آیت الله رئیسی درگذشت پدر ۴ شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش راهبرد معاصر، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی تصریح کرد: این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.
پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت شادروان حاج محمد ضیایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مجید، اصغر، خدابخش و محمدرضا ضیایی، موجب تألم خاطر گردید.
هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف کشور است و خانواده معظم شهدا اسطوره‌های شرف و فضیلت این مرز و بوم هستند. این پدر دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت.
این‌جانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شریف استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداند متعال برای آن اسوه مقاومت و ایستادگی رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران/ ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: