صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۳۱
  • سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 13 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 14
کد خبر: ۱۸۳۹۹۲

اختلاف قیمت باورنکردنی تیگو در ایران با کشور‌های همسایه

قیمت فروش خودرو‌هایی نظیر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو در کشورمان با اختلاف میلیاردی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشور‌های همسایه است.

به گزارش راهبرد معاصر،  خودرو‌هایی نظیر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو در کشورمان با اختلاف میلیاردی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشور‌های همسایه است.

 

تیگو ۸ پرو در بازار عراق ۴۸ میلیون دینار برابر با ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد که معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با احتساب نرخ غیر رسمی دلار (۵۰ هزار تومان) است؛ با دلار ۴۲ هزار تومانی هم قیمت تیگو ۸ پرو در عراق ۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان است.

 

در کویت مردم برای خرید هر دستگاه تیگو ۸ پرو ۸۷۹۹ دینار پرداخت می‌کنند که معادل ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار بوده و با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی برابر با یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان و با دلار ۴۲ هزار تومانی ۱ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان است.

 

در بازار عربستان هم مشتریان برای خرید تیگو ۸ پرو ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ ریال پرداخت می‌کنند که برابر با حدود ۳۰ هزار دلار و بر اساس نرخ دلار آزاد معادل یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان و بر اساس نرخ ۴۲ هزار تومانی دلار، معادل یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است.

 

قیمت تیگو ۷ پرو نیز در حال حاضر در بازار پاکستان ۴ میلیون و ۳۹۸ هزار روپیه است که کمتر از نصف قیمت تیگو ۸ پرو است. قیمت این خودرو در بازار پاکستان معادل ۱۵ هزار و ۴۰۰ دلار است، رقمی معادل ۷۷۰ میلیون تومان با دلار آزاد و ۶۴۶ میلیون تومان با دلار ۴۲ هزار تومانی.

 

این خودروی چینی در بازار عراق ۲۳ میلیون و ۹۸۶ هزار دینار به فروش می‌رسد که معادل ۱۸ هزار و ۳۰۰ دلار و با دلار ۵۰ هزار تومانی ۹۱۵ میلیون تومان و دلار ۴۲ هزار تومانی ۷۶۸ میلیون تومان است.

 

در بازار کویت هم تیگو ۷ پروو ۶۳۹۹ دینار برابر با ۲۰ هزار و ۸۷۰ دلار به فروش می‌رسد که معادل یک میلیارد و ۴۳ میلیون تومان با دلار غیر رسمی و ۸۷۶ میلیون تومان با نرخ ارز مرکز مبادلات است./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: