صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۱۷
  • چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 29 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 14
کد خبر: ۱۸۴۰۰۴

لفاظی وزیر صهیونیست در خصوص عملیات نظامی علیه گروه‌های فلسطینی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات نژادپرستانه خود خواستار انجام عملیات نظامی علیه گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری شد.

به گزارش راهبرد معاصر. ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اقدامات او در هتک حرمت از مسجد الاقصی خشم مسلمانان را برانگیخته در حرکتی جدید خواستار انجام عملیات نظامی علیه گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری شد.

 

به گزارش روسیا الیوم، این درخواست در حالی مطرح می‌شود که تنها چند ساعت از آتش بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه می‌گذرد.

 

وی در نشست با اعضای حزبش پیرامون آتش بس با غزه، خواستار اجرای سیاست ترور در کرانه باختری شد.

 

بن غفیر ضمن حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت که آنچه در عملیات انجام شده خوب و مهم است، اما ما نمی‌توانیم وارد مرحله مهار و آرامش شویم، عملیات آتی باید در کرانه باختری باشد.

 

در همین حال، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از دادگاه بین المللی کیفری خواست برای ایتامار بن غفیر وزیر امنیت داخلی اسرائیل، حکم بازداشت صادر کند.

 

این وزارتخانه، بن غفیر را فاشیست و نژادپرست توصیف کرد.

 

فلسطینیان پس از ۵ روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شامگاه شنبه در تظاهراتی در غزه به مناسبت اجرایی شدن توافق آتش بس میان گروه‌های فلسطینی و رژیم اشغالگر صهیونیستی راهپیمایی کردند.

 

با اجرایی شدن توافق آتش بس در ساعت ۲۲:۰۰ (۱۹:۰۰ به وقت گرینویچ)، صد‌ها فلسطینی به صورت خودجوش در سراسر نوار غزه با جشن و شادی راهپیمایی کردند. این راهپیمایی‌ها شاهد برافراشته شدن پرچم‌های فلسطین و سردادن تکبیر بود، در حالی که راهپیمایی خودروها، موتورسیکلت ها، خودرو‌های دفاع مدنی و آمبولانس‌ها در خیابان‌های اصلی نوار غزه نیز برگزار شد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما