صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۲۶
  • يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 14 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 14
کد خبر: ۱۸۴۰۱۴

آغاز به کار رسمی تلویزیون اینترنتی ایران جوان

رئیس بنیاد 15 خرداد با اشاره به افتتاح تلویزیون اینترنتی ایران جوان گفت:‌ ما تلاش کرده‌ایم برای تولید محتوای متناسب با جمعیت، برنامه‌ریزی هایی را انجام دهیم ودر این راستا تهیه محصولات رسانه‌ای برای رفع گره‌های ذهنی و تشویق مردم به فرزندآوری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر، حمیدرضا علیان‌زادگان رئیس بنیاد 15 خرداد با اشار به افتتاح رسمی شبکه تلویزیون ایران جوان گفت:‌ما تلاش کرده‌ایم با شکل‌گیری مرکز نوآوری جمعیت برای تولید محتوا متناسب با جمعیت برنامه‌ریزی کنیم. تفاهم‌نامه‌هایی در اینباره صورت گرفته است که یکی از آن بخش‌ها تهیه محصولات رسانه‌ای برای رفع گره‌های ذهنی و تشویق مردم به فرزندآوری است.

 

وی ادامه داد: بنیاد 15 خرداد در گام دوم خود در راستای سیاست‌های جمعیتی تلاش کرده تا به سلامت و عمران اجتماعی توجه بیشتر کند و آن را در سرلوحه کار خود قرار دهد به طوری که امروز به موضوع جوانی جمعیت و رفع نگرانی‌های پیری جمعیت باید بپردازیم و از آنجایی که تأکید مقام معظم رهبری و همت دولت و مجلس بر مسأله جمعیت معطوف شده است ما نیز زمان بیشتری را برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

 

رئیس بنیاد 15 خرداد به اقدامات این بنیاد در کمک‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت:‌در سال گذشته پویش لبخند مادری را اجرا کرده‌ایم و در این پویش5 هزار بسته لبخند مادری را به خانواده‌های بالای فرزندان بالا اعطا کرده‌ایم.در این راستا بنیاد کرامت رضوی و بخشی از مردم ما را در این پویش لبخند مادری همراهی کرده‌اند.

 

وی تأکید کرد: ما در آینده به دنبال این موضوع هستیم که به ازای هر فرزند ایرانی یک لبخند مادری تقدیم کنیم و خود را معطوف به بخش‌های کوچک نخواهیم کرد و منفعت آحاد جامعه را در نظر خواهیم داشت.

 

علیان‌زادگان با اشاره به تلاش‌های بنیاد 15 خرداد برای مسأله جمعیت گفت: در همین راستا مطالعات جمعیتی را آغاز و این موضوع را بازنگری می‌کنیم به طوری که تا پیش از پایان سال جاری اطلس ملی جمعیت را تهیه و تدوین خواهیم کرد و آن را در اختیار ستاد ملی جمعیت قرار می دهیم.

 

در ادامه یاسر اشراقی مدیر شبکه تلویزیونی ایران جوان با اشاره به افتتاح این شبکه تلویزیونی گفت: مسأله جمعیت بسیار مهم بوده و بر همین اساس ما با توجه به قانون جوانی جمعیت سعی کردیم تلویزیون اینترنتی ایران جوان را راه‌اندازی کنیم.

 

وی ادامه داد: در قانون جوانی جمعیت به مسأله فرزندآوری اشاره و در ماده‌های یک و 28 و 29 این قانون صراحتا به موضوع فرزندآوری تأکید شده است بر همین اساس با مجوزهای رسمی و با همکاری کامل صدا و سیما شبکه تلویزیونی ایران جوان را افتتاح کرده‌ایم که به صورت خطی و غیرخطی در خدمت مردم خواهد بود.

 

وی ابراز کرد:‌هدف از افتتاح این شبکه تلویزیونی آن است که مردم را به سمتی هدایت کنیم که به موضوعات فرزندآوری و فرزند‌پروری توجه بسیار جدی کنند./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: