صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 19
کد خبر: ۱۸۴۸۶۸

اتفاق خاص در رختکن استقلال

از جمله اتفاقات جالب توجه در رختکن تیم استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتور خاطره سازتر شدن این مسابقه برای مهدی قایدی بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی ۷ بر یک مقابل نماینده تبریز در رختکن تیم شان برد پرگل هفته پایانی را به یکدیگر تبریک می‌گفتند، اما تبریک بازیکنان استقلال به مهدی قایدی ویژه‌تر از دیگران بود.

مهدی قایدی مهاجم بوشهری جوان تیم استقلال که توانسته بود در این دیدار سه بار در بازی تراکتور را باز کند مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت. استقلالی ها یک به یک به سراغ او می رفتند و بابت تلاش هایش او را تشویق می کردند و بزرگترهای تیم هم او را شایسته ملی پوش شدن می دانستند.

 

یادآور می شود؛ قایدی که در پایان این دیدار توپ مسابقه را با خودش به داخل رختکن برده بود از هم‌تیمی‌هایش خواست تا روی آن را امضا کنند. بازیکنان استقلال نیز هرکدام توپ مهدی قایدی را امضا کردند و او این یادگاری ویژه را از بازی ۷ بر یک در هفته سی ام لیگ برتر بیست و دوم را با خودش به خانه برد.

 

این بازیکن در دیدار سوم خرداد روبروی نساجی (در نیمه نهایی جام حذفی) از مهره های اصلی ساپینتو برای رسیدن به فینال محسوب می شود./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: