صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۴۹۰۶

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی: ترورها تنها اصرار به مقاومت را افزایش می‌دهد

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که نبرد «ثأر الأحرار» ثابت کرد که ترورها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تنها اصرار مقاومت برای مقابله با این رژیم را افزایش می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که مقاومت و سرایا القدس توان خود برای پایداری و تحقق آنچه را که وعده داده بود، ثابت کرد و پاسخ مقاومت در قدس، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی روشن بود.

 

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین در مراسمی که به مناسبت یادبود شهدای اخیر جنگ غزه موسوم به «انتقام آزادگان» برگزار شد، به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ترور یا حماقتی هشدار داد و گفت: «ما به وعده و پیمان خود برای پاسخ قاطعانه و یکپارچه در عمق رژیم صهیونیستی پایبند هستیم».

 

بامداد سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

 

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد. بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۹۰ نفر هم مجروح شدند.

 

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت همه آزادگان جهان به مسئولیت‌پذیری در برابر مسائل محوری امت از جمله مسئله فلسطین و استفاده از همه امکانات برای نابودی اشغالگران در سرزمین فلسطین فراخواند و افزود: «تا زمانی که اشغالگری در فلسطین ادامه دارد، ملت‌های منطقه روی ثبات و امنیت را نخواهند دید»./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: