صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۵۲
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 20
کد خبر: ۱۸۵۱۴۲

کشف بیش از ۵۵ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار لیترسوخت خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت خارج از شبکه در محدوده خیابان رجایی شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در یک باب گاراژ در آدرس خیابان شهید رجایی نرسیده به آزادگان، دپو شده که بدو ورود مشاهده گردید چند دستگاه خودرو حمل سوخت در حال تخلیه سوخت خارج از شبکه داخل مخازن می‌باشند که در نهایت فرآورده نفتی مکشوفه به مقدار ۵۵۷۰۰ لیتر گازوئیل به انبار نفت شهر ری منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالا‌ها احراز، پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت قاچاق را تغلیظ وتبدیل به روغن موتور و… می‌کنند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند. / باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما