صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 22
کد خبر: ۱۸۵۴۰۱

شروع ساخت ۲۵۰۰ خانه در تهران/ قیمت هر واحد حدود ۱.۶ میلیارد تومان

در قالب طرح نهضت ملی مسکن تفاهم‌نامه ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران بین مسئولان بنیاد مسکن و یکی از بانک‌ها به امضا رسید که مقرر شد اگر طرف سازنده به تعهد خود مبنی بر اجرای طرح در مدت زمان پنج سال عمل کند از هم‌اکنون واحد‌ها با قیمت حدود ۱.۶ میلیارد تومان به صورت پیش‌فروش واگذار شود.

به گزارش راهبرد معاصر، امروز آیین امضای تفاهم‌نامه ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران به امضای مسئولان بنیاد مسکن و یک بانک خصوصی رسید.

اکبر نیکزاد ـ رئیس بنیاد مسکن در جریان این برنامه اظهار کرد: در راستای برنامه شهرداری تهران برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۱ هزار و ۱۵۰ واحد در قالب مشارکت شهرداری با بنیاد مسکن به مرحله اجرا رسیده است. با ۲۵۰۰ واحد امروز و ۲۰۰۰ واحد محله الگو که قرار است فردا نشست آن برگزار شود جمع واحدهای در حال ساخت بنیاد مسکن به ۱۵ هزار و ۶۵۰ واحد خواهد رسید.

وی تاکید کرد: پروژه‌هایی که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شوند با بهترین کیفیت و تامین سرانه‌های عمومی مناسب خواهد بود تا این محله‌ها به طرحی الگو برای سایر مناطق تهران تبدیل شوند.

به گفته نیکزاد بار اصلی اجرای این پروژه برعهده بخش خصوصی خواهد بود؛ این بانک خصوصی زمین و تسهیلات را در اختیار قرار می‌دهد بنیاد مسکن مسئولیت اجرا را برعهده می‌گیرد و از توانمندی بخش خصوصی در این راستا استفاده می‌کند./ برنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: