صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 23
کد خبر: ۱۸۵۷۲۴

وحشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از قدرت نیروی دریایی ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد سپاه پاسداران ایران درحال تبدیل کشتی‌های تجاری به کشتی‌های نظامی است.

به گزارش راهبرد معاصر، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس امنیتی ادعا‌هایی کرد که نشان از نگرانی روزافزون این رژیم از قدرت ایران است. او مدعی شد ایران در تلاش برای ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور در فضای دریایی خاورمیانه»، کشتی‌های تجاری را به کشتی‌های نظامی تبدیل می‌کند.

 

براساس گزارش آی ۲۴، گالانت در کنفرانس هرتزلیا موسسه سیاست و استراتژی ادعا کرد که بخش جدیدی از سپاه پاسداران ایران درگیر تسلیح کشتی‌های تجاری با پهپاد‌ها و سامانه‌های موشکی توسط نیرو‌های دریایی است.

 

این شخصیت جنگ طلب همچنین خواستار اتخاذ یک سیاست هماهنگ و برنامه ریزی شده در مقابله با توان و برنامه‌های ایران در حوزه دریا‌ها شد. این ادعا‌های رژیم صهیونیستی دقیقا پس از موفقیت نیروی دریایی ارتش کشورمان در انجام ماموریت ۳۶۰ اتفاق می‌افتد.

 

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مهرماه ۱۴۰۱ عازم مأموریت سفر دریانوردی به دور کره زمین شد. این ناوگروه متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ماه‌ها دریانوردی، پهلوگیری در بنادر و عبور از تنگه‌های مختلف دنیا حتی وارد بندر کشور‌های آمریکای لاتین شده و خواب واشنگتن را بهم ریخت./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: