صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 23
کد خبر: ۱۸۵۸۰۴

راهکار صهیونیست‌ها برای مقابله با موشک‌های مقاومت + تصاویر

ارتش رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از اصابت موشک‌های ضدزره نیروهای مقاومت با مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیستی، اطراف غزه دیوار کشیدند.

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (سه‌شنبه)، خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از اصابت موشک‌های ضدزره نیروهای مقاومت به ماشین‌آلات و شهرک‌های صهیونیستی مجاور نوار غزه، در حال ایجاد استحکامات در نزدیکی این باریکه است.

 

وبگاه «سما» به نقل از یدیعوت آحارانوت گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت نوار غزه دیوارهای جدید و خاکریز ایجاد کرده که کاملا مرز میان باریکه غزه و شهرک‌های صهیونیستی را می‌پوشاند.

این رسانه صهیونیستی اشاره کرد با آنکه هدف از ایجاد چنین استحکاماتی محافظت از شهرک‌نشینان و مواضع نظامی است، اما این اقدام بازدارندگی رژیم صهیونیستی را زیر سؤال می‌برد.

 

براساس این گزارش، شهرک‌نشینان از ایجاد این استحکامات گلایه کرده‌اند چراکه این دیوارها رویت زمین‌های کشاورزی و مناظر اطراف را با مشکل مواجه می‌سازد.

نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه با صدها راکت در هم کوبیدند.

 

آژیرهای خطر در جنگ اخیر به دنبال حملات راکتی نیروهای مقاومت صدها بار فعال شدند و شهرک‌نشینان برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت به پناهگاه‌ها رفتند./ فارس

نظر شما