صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 26
کد خبر: ۱۸۶۲۵۴

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

یک شهرک‌نشین صهیونیست در جنوب الخلیل با شلیک به سمت یک جوان فلسطینی او را به شهادت رساند.

به گزارش راهبرد معاصر، یک شهرک‌نشین نظامی صهیونیست، صبح امروز (جمعه) یک جوان فلسطینی را در داخل شهرک «تینا عومریم» در جنوب الخلیل به شهادت رساند.

 

به نوشته وبگاه عرب ۴۸، این جوان فلسطینی توانسته بود وارد شهرک «تینا عومریم» شود، پس از اطلاع نظامیان صهیونیست از حضور وی، آژیر خطر در شهرک به صدا در آمد و از ساکنان صهیونیست خواسته شد تا از خانه‌‌هایشان خارج نشوند.

 

در همین حال یک شهرک‌نشین نظامی صهیونیست اقدام به شلیک به سمت این جوان فلسطینی کرد و مدعی بود که او قصد حمله با چاقو به حاضرین در یک کنیسه را داشت.

 

پس از شهادت این جوان فلسطینی، نظامیان اسرائیلی با احتمال اینکه افرادی دیگر نیز توانسته‌ باشند وارد شهرک‌ شوند، با اعلام حالت فوق العاده و ضمن مسدود کردن درهای ورودی و خروجی، اقدام به گشت‌زنی در داخل شهرک‌ کردند.

 

در استان الخلیل در جنوب کرانه باختری ۲۲ شهرک صهیونیست‌نشین و چهار شهرک صنعتی ساخته شده است که طبق قوانین سازمان ملل همه آن‌ها غیر قانونی و مصداق بارز اشغالگری هستند. در این شهرک‌ها ۲۲ هزار صهیونیست زندگی می‌کنند.

 

طبق گزارش وبگاه عرب ۴۸، با حادثه امروز تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون به ۱۶۱ نفر از جمله ۲۶ کودک رسید که ۳۶ تن از آن‌ها از اهالی غزه هستند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: