صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 04
کد خبر: ۱۸۷۷۱۹

فعالیت «جامعه السبطین» اولین دانشگاه ایرانی در کربلا + تصاویر

دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران که در رتبه بندی‌های بین المللی به ویژه شانگ‌های در بین دانشگاه‌های منطقه رتبه بالایی دارد به عنوان اولین دانشگاه ایرانی، شعبه بین الملل خود را در کربلا راه اندازی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران که در رتبه بندی‌های بین المللی به ویژه شانگ‌های در بین دانشگاه‌های منطقه رتبه بالایی دارد به عنوان اولین دانشگاه ایرانی، شعبه بین الملل خود را در کربلا راه اندازی کرد. استادان این دانشگاه از پزشکان ایرانی می‌باشندکه برای انتقال تجربه به پزشکان عراقی آموزش می‌دهند. این دانشگاه در یکی از بهترین مکان‌های کربلا با فاصله حدود ۳ کیلومتر با حرم مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) در فاز اول در زمینی به مساحت ۷ هکتار در ۵ طبقه احداث شده که شامل سه دانشکده پزشکی، «پرستاری و مامایی» و «توان‌بخشی و فیزیوتراپی» است و در فاز دوم و فاز توسعه، دو دانشکده مستقل برای پرستاری و مامایی و توان‌بخشی و فیزیوتراپی طراحی شده است.

دانشگاه سبطین با شعار" دانشگاه ارتقا دهنده سلامت " با بهره مندی از بهترین فناوری‌های هوشمند در آموزش علوم پزشکی شامل آزمایشگاه‌های آناتومی، آناتومی مجازی، مهارت، پاتولوژی، میکروبیولوژی، فارماکولوژی، فیزیولوژی، بیوشیمی، موزه مولاژ‌های آموزشی، آزمایشگاه کامپیوتر و آزمایشگاه حیوانات همراه با کلاس‌های درس عمومی و اتاق‌های بحث، اتاق‌های اداری و خدمات عمومی و بهداشت و کتابخانه بسیار مجهز است جایی که همه نیاز‌های آموزشی در آن دیده شده است. / فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: