صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۵۶
  • پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
  • Thursday 08 June 2023
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 06
کد خبر: ۱۸۷۹۸۷

عزیزی:پیشرفت موشکی ایران با تهدید دشمن متوقف نمی‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:ایران آمادگی دارد با رویکرد مبتنی بر منافع و عزت ملی با کشور‌های منطقه و با سایر کشور‌ها ارتباطات دوستانه خود را حفظ کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم عزیزی با اشاره به رونمایی نیرو‌های مسلح کشورمان از موشک هایپرسونیک «فتاح» و اظهارات رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه صنایع موشکی و نظامی در کشور کاملا بومی شده است، گفت: آزمایش این موشک شعار «ما می‌توانیم» را به «ما توانسته‌ایم» تبدیل کرد، بار‌ها این پیام را دادیم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با رویکرد مبتنی بر منافع و عزت ملی و در چارچوب حُسن همجواری با کشور‌های منطقه و با سایر کشور‌ها ارتباطات دوستانه، صادقانه و برادرانه خود را حفظ کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: دشمنان ملت ایران همیشه به مقابله با دفاع مقتدرانه ملت از منافع خود، پرداختند، اما جمهوری اسلامی ایران به اتکای علم و دانش و فناوری بومی در همه حوزه‌ها به خصوص در حوزه دفاعی مقابل دشمنان ایستاده است و به فضا الهی با اقتدار در این مسیر حرکت می‌کند.

وی ضمن یاد شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای صنعت دفاعی، تصریح کرد: دانش و صنعت پیشرفته موشکی جمهوری اسلامی ایران را دشمنان کشور نمی‌توانند به حاشیه ببرند، زیرا قدرت بازدارندگی ایران برای کشور‌های منطقه امنیت و صلح به دنبال داشته است.

عزیزی با تاکید بر اینکه پیشرفت موشکی کشور با تهدید دشمن متوقف نخواهد شد، گفت: پیام قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران، پیام استقلال و بازدارندگی است البته نه برای تهاجم بلکه برای در امان ماندن منطقه از شر اشرار و تعرض بیگانگان. پیشرفت حوزه دفاعی ایران پیامی جز منطقه برای حمایت از ملت ایران و مظلومان عالم را ندارد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: