صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۴۲
  • سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 13 June 2023
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 07
کد خبر: ۱۸۸۰۳۵

رضایت استقلال شرط جدایی ابوالفضل جلالی

قرارداد مدافع باشگاه استقلال با این باشگاه به‌نحوی منعقد شده که او حق فسخ نداشته و برای جدایی باید رضایت آبی‌ها را جلب کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوالفضل جلالی، دفاع چپ تیم فوتبال استقلال چند روز پیش با حضور در سازمان لیگ قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد.

جلالی در حالی اقدام به فسخ قرارداد کرده که به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، او مطابق قرارداد، حق انجام چنین کاری را نداشته است.

گفته می‌شود باشگاه استقلال به جلالی ۴۸ ساعت فرصت داده تا درباره این اقدام به صورت مکتوب گزارش دهد در غیر این صورت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

براساس اطلاعات دریافتی در یکی از بندهای قرارداد جلالی ذکر شده که «طبق موارد مندرج صراحتا حق فسخ به باشگاه استقلال اعطا شده و بازیکن تحت هیچ شرایطی حق لغو قرارداد را ندارد.»

حتی گفته می‌شود که باشگاه استقلال برای محکم کاری به این موضوع نیز اشاره کرده که «اگر دریافتی‌های بازیکن نیز به تعویق افتاده باشد، باز هم او نمی‌تواند قرارداش را فسخ کند.»

با این تفاسیر به نظر می‌رسد که جلالی برای جدایی از استقلال، باید با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شده و به طور توافقی اقدام به فسخ کند.

به‌رغم اینکه جلالی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر،در بازی ایران برابر آمریکا برای دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال اعتقاد چندانی به این بازیکن نداشت و جلالی در لیگ برتر اغلب اوقات نیمکت‌نشین بود./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: