صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 11
کد خبر: ۱۸۸۷۸۹

شهریاری: گل محمدی یک سال دیگر مهمان ما است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مسابقات تنیس اظهار کرد: من برای اولین بار به مسابقات تنیس آمدم و در این سطح در ایران نبوده است. واقعا در فدراسیون تنیس دارد کارهای خوب و نویی انجام می شود و تبریک می گویم. فکر می کنم در این سطح مسابقه برگزار نشده بود که بیش از ۷۰ خارجی در آن شرکت کردند و برایم جالب بود. ان شا الله این موضوع ادامه داشته باشد و تنیس بتواند درمجامع بین المللی رتبه های خوبی کسب کند.

او درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس و آینده این باشگاه گفت: آینده پرسپولیس بحث هایش در هیئت مدیره انجام می شود اما وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی توافقی انجام دادند و قرار شد یک عضو مالی وارد شود و به این ترتیب یک عضو مالی وارد شد و اعضای قبلی ماندند. درویش هم با همان سمت قبلی مدیرعاملی با قدرت به کارش ادامه می دهد.

او درباره اینکه در مورد گل محمدی صحبتی شد، گفت:صحبتی درباره گل محمدی در مجمع نشد . گل محمدی با ما قرارداد دارد و براساس قرارداد یک سال دیگر مهمان ما است.

شهریاری درباره اینکه به غیر از فوتبال برنامه ای برای افزایش رشته های ورزشی خود در باشگاه پرسپولیس دارید، گفت: براساس مصوبه ای که پارسال داشتیم قرار شد تیم بانوان و ۲، ۳ رشته ورزشی دیگر از جمله اسب دوانی اضافه شود.

شهریاری درباره اینکه چطور وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی با هم توافق کردند، گفت: این توافق در سطح وزیر انجام شد و در جزییات این جلسه نیستیم اما به هر ترتیب پرسپولیس بدون تغییر باقی ماند و سال گذشته موفقیت خوبی داشت و این موفقیت ها مدیون هماهنگی و همدلی. و دانش هیئت مدیره است و با مدیریت اجرایی خوبی که درویش داشت دیدیم که پرسپولیس خیلی خوب توانست بدون حاشیه یک سال خوب را سپری کند و همه موفقیت ها در کشور را به دست آورد ، بنابراین باشگاه پرسپولیس با اضافه کردن یک یار اقتصادی کمک بیشتری در بحث های مالی خواهد داشت.

اودرباره اینکه تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها گفت: این بخشنامه ای که ابلاغ شده مخصوصا برای پرسپولیس و استقلال دردسر ایجاد خواهد کرد اما از این طرف به نفع فوتبال کشور می تواند باشد و انضباط مالی در کشور حاکم می شود. اگر نظارت دقیق به این بخشنامه صورت بگیرد به طور حتم انضباط مالی اتفاق می افتد و به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود. اگر فقط ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس رعایت کنند آن وقت مشکل زیادی ایجاد می شود.


او درباره اسپانسر باشگاه پرسپولیس به چه صورت شد، گفت: بحث های مالی و اقتصادی را با اسپانسر هنوز برای سال جدید شروع نکردیم اما با توجه به تورم و افزایش قیمت شرایط تغییر می کند.

او درباره اینکه لیستی گل محمدی به باشگاه داده است، گفت: من خبر ندارم اما تا جایی که گفتند لیستی نداده است و گل محمدی در حال استراحت است و ان شالله تا هفته آینده لیست بدهد ./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما