صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 12
کد خبر: ۱۸۹۰۰۸

پورابراهیمی:تنظیم بازار در اولویت برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت قرار دارد

پورابراهیمی گفت: تنظیم بازار و مسائل مرتبط با حوزه اصناف در اولویت برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت قرار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از پایان نشست اعضای این کمیسیون با عباس علی آبادی گزینه پیشنهادی وزارت صمت، گفت: در این نشست مباحث بخش بازرگانی داخلی و خارجی مطرح و به تفصیل برنامه‌های گزینه پیشنهادی در این بخش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی موضوع تنظیم بازار و مسائل مرتبط با حوزه اصناف، در جلسه فوق، بیان کرد: خوشبختانه این موارد در اولویت برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت قرار دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه توجه به حوزه بازرگانی خارجی می‌تواند به تولید کمک کند، ادامه داد: اساسا اگر ما نتوانیم ظرفیت‌های صادراتی را فعال کنیم، تولید در داخل کشور رونق پیدا نمی‌کند. خوشبختانه در بخش حوزه صادارت هم مباحث مهمی در این جلسه مطرح شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: پس از اظهار نظر اعضای کمیسیون اقتصادی پیرو برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت و جمع بندی که گزینه پیشنهادی وزرات صمت داشتند، کمیسیون اقتصادی به برنامه‌های بخش تجارت آقای علی آبادی رای قاطع داد و گزارش کمیسیون فردا ارائه خواهد شد لذا ما امیدواریم با این نگاه مثبتی که کمیسیون و همکاران ما به حضور آقای علی آبادی، به عنوان وزیر پیشنهادی دارند، ما شاهد اتفاقات مثبت بعد از رای اعتماد به وی باشیم و خروجی آن آثار مثبتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: آغاز همکاری ما بعد از رای اعتماد شروع خواهد شد و امیدواریم این مسیر حرکت بتواند اتفاقات مثبتی را در عرصه اقتصادی رقم بزند. ما خیلی به آینده بخش بازرگانی داخلی و خارجی و حوزه صنعت امیدوار هستیم./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما