صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۲۲۰

جوردی آلبا به مسی پیوست

چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ چند رسانه در اسپانیا و همچنین فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، تایید کردند که مذاکرات بین باشگاه آمریکایی اینترمیامی و جوردی آلبا آغاز شده است.

اینترمیامی که مالکیت عمده سهامش در اختیار دیوید بکام است بعد از منفجر کردن بمب بزرگ بازار نقل و انتقالات تابستانی و به خدمت گرفتن لیونل مسی وقت را تلف نکرده و قصد دارد چند ستاره نامدار دیگر را به این تیم اضافه کند. پیش از این شایعاتی درباره علاقه این باشگاه به ستاره‌های سابق بارسا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، مطرح شده بود و امروز شروع مذاکرات با آلبا تایید شد.

فابریزیو رومانو می‌گوید مذاکرات بین آلبا و اینترمیامی به مراحل پیشرفته رسیده و این ستاره اسپانیایی زندگی در آمریکا را ترجیح می‌دهد. پیش از این مشخص شد که دو باشگاه عربستانی هم به آلبا پیشنهادهایی ارائه داده‌اند.

آلبا یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و سال‌ها در پست دفاع چپ این تیم درخشیده بود. آلبا در پایان فصل جاری در یک خداحافظی احساسی از بارسا جدا شد. اینترمیامی که در حال حاضر در لیگ MLS شرایط خوبی نداشته و در رتبه آخر جدول کنفرانس شرقی قرار دارد امیدوار است با حضور مدافعی مثل آلبا بتواند به مشکلات دفاعی‌اش پایان دهد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: