صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 17
کد خبر: ۱۸۹۶۸۷

خاندوزی خواستار فعالیت مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات تأکید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، هفته گذشته بود که پس از بازدیدهای میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبارهای سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

 

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

 

برهمین اساس، صبح امروز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بمنظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی وارد بندرامام خمینی(ره) شدند.

 

وزیر اقتصاد دستور در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی(ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد. بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالا است./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: