صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 19
کد خبر: ۱۹۰۲۰۵

هافبک محبوب مورینیو ۴ ساله تمدید کرد

رم اعلام کرد با برایان کریستانته، هافبک ملی‌پوش ایتالیایی خود، قرارداد جدید چهارساله‌ای امضا کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه رم که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو پروژه همزمان خرید بازیکنان مد نظر سرمربی‌اش، ژوزه مورینیو و حفظ بازیکنان فعلی مورد توجه او را دنبال می‌کند دقایقی پیش اعلام کرد قرارداد برایان کریستانته را چهار ساله تمدید کرده است.

برایان کریستانته، هافبک ایتالیایی و ملی‌پوش جالوروسی، در تابستان ۲۰۱۸ از آتالانتا به رم پیوست. او تا امروز برای جالوروسی ۲۲۸ بازی انجام داده و ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

کریستانته بعد از حضور در دفتر رم و امضای قرارداد جدید چهار ساله‌اش گفت: رم به خانواده دوم من تبدیل شده است. می‌خواستم قرارداد جدیدی امضا کنم و خیلی خوشحالم که امروز به این خواسته‌ام رسیدم. می‌خواهم از مالکان و از باشگاه به خاطر تمدید قراردادم تشکر کنم. من چند سالی است که بازیکن رم هستم و این شانس را داشتم که از نزدیک شاهد پیشرفت باشگاه و تیم باشم. همچنان با تمام قوا برای جالورسی تلاش خواهم کرد و برای هواداران‌مان. هوادارانی که از بازیکنان‌شان بیشترین تلاش را می‌خواهند و انتظار دارند هر بازیکن خودش را وقف تیم کند.

تیاگو پینتو، مدیر فوتبال باشگاه رم، هم در مراسم تمدید قرارداد کریستانته گفت: ما با خوشحالی تمدید قرارداد کریستانته را اعلام می‌کنیم. برایان در این تیم هر سال بهتر از سال قبل شده و استحقاق همه دستاوردهایی که اینجا داشته را دارد. او با تیم ملی ایتالیا و رم جام‌های قهرمانی به دست آورده و با شایستگی به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های فعلی ایتالیا مطرح شده است. او همیشه منافع رم را در اولویت قرار داده و نمادی برای ارزش‌های ما بوده است. ارزش‌هایی مثل شجاعت و حرفه‌ای‌گری که رم می‌خواهد آنها را به بازیکنان جوان‌تر منتقل کند. تبریک می‌گویم برایان./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: