صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۴۳
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 20
کد خبر: ۱۹۰۴۲۱

سردار رادان: کشور درگیر جنگ شناختی شده است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز کشور درگیر یک جنگ شناختی شده و در شرایط امروز ماندن در خط ولایت و انقلاب هنر است و ارزش بالاتری دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار احمدرضا رادان در مراسم معارفه تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: امروز توفیق داشتم در جمع افرادی قرار گیرم که خاطرات زیادی از در دوران دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های انقلاب به یادگار گذاشته‌اند و از این بابت خدا را شاکرم.

وی با بیان اینکه اصفهان در تاریخ انقلاب یادآور روز‌های سرنوشت‌ساز زیادی است، افزود: شهر اصفهان یادآور روزها، حادثه‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی است؛ اصفهان یادآور شهدای انقلاب، درگیری‌های خیابانی با منافقین، حضور پرشور رزمندگان برای شرکت در جبهه‌های دفاع مقدس و تشکیل قرارگاه‌های پشتیبانی از جنگ، تشیع جنازه‌های پرشور و ماندگار در تاریخ و یادآور حضور علما و فضلاست.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: اصفهان یادآور روز‌های سخت و پرالتهاب از شروع انقلاب اسلامی تا امروز و از امروز تا فرداهاست؛ این مسئله بدان معناست که دشمن همچنان دشمنی می‌کند و انقلابیون همچنان در مسیر خود انقلابی‌گری می‌کنند و اینان دو کفه حق و باطل هستند.

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به کشور همیشه درحال طراحی دسیسه‌های مختلف است و نیرو‌های انقلابی برای حراست از کشور و نظام باید انقلابی عمل کنند و به همین دلیل ولایتی و انقلابی ماندن از انقلابی و ولایی بودن اهمیت بیشتری دارد.

رادان گفت: امروز کشور درگیر یک جنگ شناختی شده و در شرایط امروز ماندن در خط ولایت و انقلاب هنر است و ارزش بالاتری دارد.

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه در شرایط امروز انقلابی ماندن مهم و برای فردا انقلابی ماندن مهم‌تر است، متذکر شد: عشق و اعتقاد لازمه ماندن در میدان عمل است و تنها کسی به این موهبت دست پیدا می‌کند که بپذیرد یک امت است.

وی با بیان اینکه لازمه امت بودن، داشتن امامت و ایدئولوژی است، خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون امتی بودیم که امامت داشتیم و به همین خاطر همیشه پیروز هستند؛ امت بودن به معنای گوش به فرمان امام بودن در شرایط مختلف است و باید امتی باشیم که در مسیر ایدئولوژی دل به شهدا و امامت ببندیم.

سردار رادان با تاکید بر اینکه امروز باید رودربایستی و خمودگی‌ها را کنار گذاشت، گفت: امروز باید عزم و اراده آهنین داشته باشیم و به راه شهدا اقتدا کنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه با تجلیل از عملکرد سردار میرحیدری تصریح کرد: ماندن در دل مردم نیازمند اخلاص، تلاش و ماندن در میدان است و سردار میرحیدری در این مدت توانسته که در یاد و خاطر مردم و مدیران اصفهان باقی بماند. مجموعه نیروی انتظامی اصفهان در این مدت شاخص‌های لازم را کسب کرده و از همه مدیران و مجموعه نیروی انتظامی استان تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: سردار علینقیان‌پور از جمله نیرو‌های کارآمد و انقلابی است و مطمئنا در راه جلب رضایت خدا و مردم تلاش خواهد کرد.

رونمایی از شعار "‌مردم فهیم و پلیس خدمت‌گزار"

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکرم که یک بار دیگر توفیق خدمت به مردم اصفهان را پیدا کردم؛ اصفهان سرزمین شهدای همواره شاهد و مهد تمدن و فرهنگ است که مردمی فهمیم، شهیدپرور و ولایت‌مدار دارد.

وی افزود: اصفهان زادگاه شهدای گلگون‌کفنی است که با شهادت‌شان مسیر مجاهدت در راه خدا را آفریدند و همواره ناظر بر اعمال ما هستند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مردم شهیدپرور اصفهان شایسته بهترین‌ها هستند و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در حوزه نظم، امنیت و خدمات انتظامی به همه آحاد جامعه در سراسر پهنه استان به بهترین خدمت‌رسانی داشته باشیم و این موضوع به همت و همکاری همه دستگا‌ه‌ها و تلاش مجموعه نیروی انتظامی نیاز دارد.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید دارند جلب رضایت خداوند متعال، جلب رضایت مردم در حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی، ارتقای توانایی‌های کارکنان سازمان و صیانت از شان آنها، پرورش پلیس تخصصی در حوزه‌های مختلف امنیت را به عنوان محور اصلی فعالیت خود مورد تأکید قرار داده‌ام و در مسیر اطلاعت از فرمان رهبری، وظیفه داریم تا برنامه‌های کلان انتظامی در سطح استان را بر همین مبنا قرار داده و خود را ملزم به پاسخگویی به مردم می‌دانم.

سردار علینقیان‌پور گفت: طی روز‌های آینده مجموعه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌های انتظامی تدوین شده در جهت ارتقای نظم و امنیت استان، با شعار "مردم فهیم و پلیس خدمت‌گزار" رونمایی و عملیاتی خواهیم کرد.

نظر شما