صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۱۸
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۷۷

مهدی طارمی: در کافا ذهنیت قهرمانی شکل گرفت

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حضور ما در کافا ذهنیت قهرمانی تیم ملی ایران را شکل داد اما حالا باید به مصاف رقبای قدرتمندتر برویم تا با شناخت نقاط ضعف و قوت‌، در جام‌ ملت‌ها به موفقیت برسیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی که در رقابت‌های کافا عناوین آقای گلی و بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد با اشاره به نتایج به دست آمده در این مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات و قهرمانی باعث شد تا ذهنیت بچه‌ها تغییر کند و این یک دستاورد مهم است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: بدون شک کسب عنوان قهرمانی و گرفتن جام انگیزه بازیکنان را دوچندان خواهد کرد و امروز ذهنیت تیم شکل دیگری به خود گرفته است. در این مسابقات همه تلاش کردند و این موفقیت باعث می‌شود در جام‌ملت‌ها به مراتب با قدرت بیشتری به میدان برویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: برای حضور در این مسابقات نظرهای متفاوتی مطرح بود، برخی اعتقاد داشتند باید با تیم‌های به مراتب بهتر از ایران بازی کنیم و برخی دیگر می‌گفتند باید برای مرور برنامه‌های خود با تیم‌های ضعیف‌تر به میدان برویم. بنظرم مهم این بود که بتوانیم ذهنیت تیم را شکل بدهیم و حالا وقت آن است تا با تیم‌های بهتری رقابت کنیم تا اهداف خود را دنبال کرده و نقاط ضعف و قوت‌مان را بیشتر بشناسیم و اگر بخواهیم با همین روال کار را ادامه دهیم به مشکل خواهیم خورد.

او در مورد بازی با ازبکستان گفت: بیشتر بازیکنان ما از اروپا آمده و به دلیل خستگی بازی‌های این قاره و مسابقات جام جهانی شرایط سخت‌تری را پیش رو داشتیم. در ابتدای این بازی هم علیرضا بیرانوند هم دچار مشکل شد و امیدوارم هر چه زودتر بهبودی حاصل شود. مصدومیت او به تیم شوک وارد کرد اما در ادامه توانستیم به بازی بازگشته و گل بزنیم اما آنها در برابر هواداران خود بازی می‌کردند و طبیعی بود که فشار خود را زیاد کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: همیشه صحبت‌هایی در این خصوص وجود دارد، برخی‌ها منتقد هستند اما تلاش ما این است که برای تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشیم. قائدی و محبی هم تلاش می‌کنند و در آینده خط حمله به مراتب قوی‌تری را از تیم ملی خواهیم دید./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما