صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۲۱
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۶۱۸

تمجید سرمربی والیبال ایتالیا از عملکرد ایران در توپ‌گیری

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سخت‌کوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه هم تلاش کردند با توپ‌گیری، جریان بازی را تغییر دهند اما سرویس‌های خوب جیانلی اشتباهات ایتالیا را جبران کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان از دیروز به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد که این مسابقات تا چهارم تیرماه با ۳۲ بازی پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در شهر روتردام به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب شد.

فرناندو دی‌جورجی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از این پیروزی اظهار کرد: مسابقه آسانی نبود چرا که تیم ملی والیبال ایران همیشه با سخت‌کوشی بازی می‌کند. ایران تلاش می‌کرد شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهد، اما بسیار خوشحالم که پیروز شدیم چون ست سوم را در شرایطی بسیار دشوار به پایان رساندیم.

دی‌جورجی با تاکید بر این‌که تیم ملی والیبال ایتالیا بسیار عالی بازی کرد، افزود: شرایط در ست سوم اصلا آسان نبود چرا که در لحظاتی از این دیدار، تیم ایران در توپ‌گیری فوق‌العاده عمل کرد و در توپ‌های برگشتی نیز عملکرد خوبی داشت. ما هم در سرویس اصلا عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی داشتیم. در حملات نیز مرتکب ۳ خطا شدیم که باعث شد حریف در امتیازات پیشی بگیرد.

سرمربی ایتالیا با بیان این که در پایان بازی جیانلی سرویس‌های خوبی زد، گفت: این موضوع برای تیم ایتالیا بسیار حائز اهمیت بود. به خاطر این سرویس‌ها توانستیم دفاع‌های خوبی داشته باشیم که باعث شد شرایط برای ما بهبود پیدا کند. همچنین در توپ‌های برگشتی نیز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و زخمی کردن توپ‌های حملات اول ایران و توپ‌گیری، روند تیم ما را بهبود بخشید.

وی اضافه کرد: در هفته دوم از بازیکنان اصلی در ترکیب استفاده کردیم. مسابقات لیگ برتر را در ایتالیا داشتیم که به تازگی به اتمام رسیده است. فصل بسیار سنگینی بود و به همین دلیل برخی از بازیکنان نیاز به ریکاوری داشتند که انرژی مورد نیاز خود را تامین کنند. نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر روانی نیز نیاز به این استراحت داشتیم. برای همین با گروهی دیگر از بازیکنان در هفته اول در مسابقات حاضر شدیم که بازیکنانی جوان اما با عملکردی خوب بودند. با همان ترکیب نتیجه دو بازی را واگذار کردیم و در دو دیدار به پیروزی رسیدیم./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما