صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 22
کد خبر: ۱۹۰۷۰۷

تاریخ ال‌کلاسیکوها مشخص شد

قرعه کشی فصل ۲۴-۲۰۲۳ دقایقی پیش به انجام رسید و ال‌کلاسیکوی رفت هفت آبان در هفته یازدهم و به میزبانی بارسلونا خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا قرعه کشی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا به انجام رسید و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. در فصل گذشته بارسلونا توانست قهرمان رقابت‌ها شود و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کار را شروع خواهد کرد. لالیگا با حضور ۲۰ تیم و در ۳۸ هفته برگزار خواهد شد. بازی‌های هفته نخست ۲۲ مرداد خواهد بود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، در هفته اول بارسلونا میهمان ختافه خواهد بود و رئال مادرید نیز در دیداری دشوار در سن مامس برابر بیلبائو قرار خواهد گرفت. اتلتیکو مادرید نیز میزبان تیم تازه صعود کرده گرانادا خواهد بود.

در بازی‌های هفته پایانی بارسلونا باید به زمین سویا برود، رئال میزبان رئال بتیس است و اتلتیکو نیز به زمین سوسیداد خواهد رفت.

همچنین تاریخ دقیق ال کلاسیکو‌ها و دربی بزرگ شهر مادرید نیز مشخص شد.

ال کلاسیکوی رفت در هفته یازدهم و ۲۹ اکتبر (هفت آبان) در نوکمپ برگزار می‌شود. بازی برگشت ۲۱ آوریل (دوم اردیبهشت) در برنابئو به میزبانی رئال خواهد بود.

دربی رفت مادرید ۲۴ سپتامبر در هفته ششم به میزبانی اتلتیکو است و بازی برگشت در هفته ۲۳ (۴ فوریه) در برنابئو برگزار خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: