صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۶۷

وضعیت ترافیک معابر پایتخت امروز 14 تیر 1402

سرهنگ رازقى گفت: در محدوده تونل توحید از محدوده جنوب به شمال ترافیک را شاهد هستیم.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ رازقی گفت: بزرگراه شهید همت و اشرفی هر دو مسیر تردد‌ها روان، شهید همت محدوده توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم و در مسیر مخالف وضعیت ترافیکی عادی است. همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود در هر دو مسیر دارای ترافیک عادی و روان است .در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه زین الدین در محدوده گلزار در مسیر شرق به غرب ترافیک آغاز شده و مشکلی نیست و در محدوده بزرگراه بابایی از محدوده امام علی (ع) در هر دو مسیر و روی پل وضعیت ترافیکی عادی می‌باشد.

 

وی ادامه داد: بزگراه نواب نیز یکی از محل‌هایی است که امروز در دانشگاه امیر کبیر امتحانات کنکور برگزار می‌شود و در این محدوده هم اکنون در مسیر جنوب به شمال و از قبل تونل توحید ترافیک را شاهد هستیم.

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده تونل توحید نیز از محدوده جنوب به شمال ترافیک را شاهد هستیم.

 

سرهنگ رازقی گفت: امروز و فردا در ۱۶۰ مرکز کنکور برگزار می‌شود و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر منتهی و اطراف برگزاری آزمون مستقر هستند و تمهیدات ترافیکی خاصی برای این موضوع اندیشیده شده و پوشش ترافیکی خواهیم داشت و ما نیز آرزوی موفقیت برای داوطلبین عزیز داریم و توصیه می‌شود داوطلبان عزیز آزمون سراسری تردد‌های خود را به مراکز آزمون مدیریت نمایند تا به موقع به محل برسند.

 

وی افزود: یکی از مشکلات این است که تجمع مقابل مراکز برگزاری آزمون زیاد است و برخی با تاخیر می‌رسند و بدنبال جای پارک هستند و یا اینکه خودروی خود را در همان محل رها می‌کنند تا به آزمون برسند و به مشکلات می‌افزایند و از همین جا مجدد توصیه می‌گردد که به موقع حرکت نمایند و خانواد‌ها از تجمع در خیابان و معابر اصلی و مقابل مراکز برگزاری آزمون اجتناب ورزند چرا که این کار آن‌ها باعث ایجاد ترافیک و به تاخیر افتادن جریان عبور و مرور می‌شوند و همچینین داوطلبان به موقع در محل آزمون حضور یافته و خودروی خود را در جای مناسب پارک دهند./ فارس

نظر شما