صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۱۵ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 06
کد خبر: ۱۹۳۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

تشکیل مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد به دستور رئیس جمهور

مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد به دستور رئیس‌جمهور تشکیل شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی دستور تشکیل «مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با اولویت مبارزه با رشوه را صادر کرد، بر همین اساس امروز چهارشنبه (14 تیر) دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی 2777 برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

به گزارش فارس، یکی از مهمترین شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور در ایام انتخابات، مبارزه با فساد بود، آیت‌الله رئیسی در ایام انتخابات گفته بود: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی‌عدالتی و فساد است./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اعتراض
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
مطالبات بازنشستگان مخابرات را تا روز تکریم آنان بپردازند. مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را بپردازند. و برای پرداخت معوقات یاد شده وعده امروز و فردا می‌دهد که باید پرسید آیا ۱۹ ماه انتظار برای دریافت مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران کافی نیست؟ برای پرداخت این معوقات اقدام کنند و باعث خوشحالی بازنشستگان مخابرات تهران شوند. علیرغم درخواست‌‌های مکرر از مدیران مخابرات برای پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات مربوط به ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲ هنوز اقدامی برای پرداخت این معوقات نشده است.