صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۵۷
  • يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 11 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 02
کد خبر: ۱۹۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

علت بوی بد تهران چیست؟

از بعد از ظهر امروز یک بوی بد و بوی تعفن شدید بخش های بزرگی از تهران را فراگرفته است.
به گزارش راهبرد معاصر؛ بوی بد و نامطبوع از ساعات بعد از ظهر مناطق بزرگی از تهران را فرا گرفته و با عث آزار شهروندان شده است. این بوی نامطبوع که شبیه بوی تعفن و پسماند است همچنان ادامه دارد اما با وجود گزارش های پیاپی شهروندان هوز علت آن مشخص نشده است و نهادهای مختلف از جمله آتش نشانی، محیط زیست و هواشناسی در حال بررسی علت بوی بد تهران هستند.

تا کنون هیچ گزارشی از ریشه بوی نامطبوع تهران منتشر نشده و ندیرکل حفاظت محیط زیست از بررسی علت بوی نامطبوع تهران خبر داده است. به گفته او سازمان هوا شناسی ریشه آب و هوایی بوی بد تهران را رد کرده و در حال حاضر عوامل محیطی را بررسی می کنیم.

وی از شهروندان خواست هر پدیده مشکوکی را گزارش کنند.



محمدرضا احمدنسب، قائم مقام آبفای استان تهران ، با اشاره به بوی نامطبوعی که در بخش های مختلف تهران به مشام می‌رسد، گفت: بوی نامطبوع تهران هیچ ربطی به شبکه فاضلاب ندارد.

وی افزود: اگر شکستگی یا مشکلی در شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب باشد، بوی نامطبوع فقط در همان منطقه به مشام می‌رسد، اینکه بوی نامطبوع در مناطق مختلفی از تهران از جمله جنوب، شرق و غرب پایتخت به مشام رسیده، منطقا می توان گفت ربطی به شبکه فاصلاب تهران ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه "عنوان شدن احتمال ربط بوی بد با بروز حادثه‌ای در شبکه فاضلاب فقط یک حدس و گمانه‌زنی بوده"، گفت» با وجود اینکه تا این لحظه می توان گفت بوی نامطبوع هیچ ربطی به شبکه فاضلاب تهران ندارد، اما ما همکاران و عوامل امدادی را بسیج کرده‌ایم تا تونل‌های شرق و غرب فاضلاب تهران را مورد رصد دقیق قرار دهند و گزارش‌های خود را ارائه کنند تا از عدم بروز هرگونه مشکل احتمالی در شبکه فاضلاب تهران مطمئن شویم و اگر موردی بود، حتما به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.



خبرآنلاین : منشا بوی مرموز در تهران نشت یکی از مراکز پالایشگاهی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اتش فشان
امیرهوشنگ نورا
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
سلام،
گندش در آمده، باید رفت به دنبال منشاء بوی گند و تازه!
فقط حواسمان باشد که از خودمان نباشد!
و من ا... التوفیق
محمد
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
سلام به نظرمن میرسه که شاید اتشفشان دماوند فعال میشه وجان همه شهروندان درخطریاحتی شاید گازاتشفشان به سمت تهران برود