صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۹۳۳۳۸

کنعانی‌زادگان: خانه اول و آخرم پرسپولیس است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای تمام کردن یک کار «نیمه‌تمام» به این تیم بازگشته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد حسین کنعانی‌زادگان پس از امضای قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم، وقتی آدم یک خانه با عشق و محبت دارد، آن را با هیج چیزی نمی‌تواند عوض کند. یک‌سری حواشی به وجود آمد، یک‌سری حرف‌ها بود که می‌گفتند حسین کنعانی بازارگرمی می‌کند اما اصلا اینطور نبود. همه از پیشنهادهای من باخبر بودند، از تیم‌های دیگر هم تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند. زمان جدایی هم اعلام کردم که خانه اول و آخرم پرسپولیس است و اگر به ایران برگردم، تیمی جز پرسپولیس را نمی‌توانم انتخاب کنم. اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی‌آمدم.

کنعانی‌زادگان درباره اینکه با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت، اظهار کرد: ما پرسپولیس هستیم و ۲۰ میلیون هوادار پشت ما هستند و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه بازی کنم، مهم موفقیت پرسپولیس است. امسال یک کار نیمه‌تمام داریم، تا یک قدمی آن را رفتیم اما امیدوارم امسال با پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.

وی درباره تماس با یحیی گل‌محمدی قبل از حضور در پرسپولیس اضافه کرد: وقتی قراردادم در قطر به پایان رسید، گل‌محمدی با من تماس گرفت. پیشنهاداتی از قطر، امارات و عربستان هم داشتم ولی قول داده بودم. به آقا یحیی گفتم که در ایران تیمی جز پرسپولیس را انتخاب نمی‌کنم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه چه صحبتی با هواداران این تیم دارد، افزود: هواداران همیشه به من لطف دارند و من هیچ وقت در زمین کم نمی‌گذارم. اگر سرم بشکند، رباطم پاره شود، هر اتفاقی بیفتد، بلند می‌شوم و برای این تیم می‌جنگم چون هر چه دارم از پرسپولیس است. جز قهرمانی آسیا به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

کنعانی‌زادگان درباره هدیه دادن به یکی هواداران نوجوان پرسپولیس هم گفت: یکی از هواداران کم سن و سال در بیرون باشگاه ناراحت بود و خبرنگاران به من گفتند که گوشی او را دزیده‌اند. دوست ندارم هیچ هواداری چه کوچک و بزرگ ناراحت باشد و به همین خاطر گوشی خودم را به او دادم.

وی درباره تاثیر حضورش در تیم ملی با توجه به بازی در لیگ ایران، اظهار کرد: هر وقت پرسپولیس و استقلال در وضعیت خوبی بودند، همیشه تیم ملی قوی داشته‌ایم. از امیر قلعه‌نویی(سرمربی تیم ملی) تشکر می‌کنم. خیلی زحمت می‌کشد و تک تک بازیکنان را چه داخل و چه خارج کشور آنالیز می‌کند. قلعه‌نویی انتخاب خیلی خوبی بود. روزی که اولی که با بچه‌ها صحبت می‌کردم، همه خوشحال بودند، چون قلعه‌نویی شناخت کافی دارد و پرافتخارترین مربی داخل ایران است و خیلی خوشحالم که او انتخاب شده است. با قلعه‌نویی مطمئن هستم ۱۰۰درصد نتیجه می‌گیریم و تا فینال آسیا می‌رویم و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه باز هم برای هواداران استقلال کری خواهد خواند، گفت: برای همه هواداران احترام قائل هستم. مهم‌ترین چیز برای من خوشحالی هواداران پرسپولیس است که با آن خوشحالی معروفم همیشه مثمرثمر باشم و خوشحال‌شان کنم./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: