صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 10
کد خبر: ۱۹۳۶۳۸

کابوس پرسپولیس در راه بازگشت به استقلال؟!

هیچ بعید نیست طی روزهای آینده یک استقلالی قدیمی دوباره به جمع نفرات یا مدیران این باشگاه برگردد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، روند تکمیل کادر مدیریتی این باشگاه و عوامل اجرایی استقلال قطعا سرعت بیشتری می‌گیرد و حتما مدیرعامل تازه‌نفس افرادی را انتخاب می‌کند که در عین علاقه به استقلال و داشتن اعتبار میان طرفداران، رابطه خوبی هم با خود او داشته باشند چون طبیعی است اگر روابط میان آن‌ها مطلوب نباشد، شاهد بازدهی مناسب نخواهیم بود.

 

در این میان امیدرضا روانخواه بازیکن اسبق استقلال از جمله نفراتی است که رابطه بسیار گرمی با علی خطیر دارد و گروهی از افراد نزدیک به استقلال و پیشکسوتان این باشگاه معتقدند هیچ بعید نیست این پیشکسوت که سابقه گل‌زنی در دربی را هم دارد و در مقطعی کابوس پرسپولیس محسوب می‌شد دوباره به استقلال بازگردد.

 

روانخواه که به خاطر مصدومیت خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد، در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر طی هر دو دربی رفت و برگشت دروازه پرسپولیس را گشود. مسابقاتی که هر دو با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. امیدرضا روانخواه در مقطعی هم عضو کمیته فنی استقلال شده بود اما این کمیته به دلیل عدم تمایل وینفرد شفر برای شرکت در جلسات آن منحل شد./خبرورزشی

نظر شما