صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 12
کد خبر: ۱۹۴۰۴۲

درگیری شدید پلیس اسرائیل با شهرک‌نشینان صهیونیست

عناصر پلیس رژیم اشغالگر قدس به شدت با شهرک‌نشینان صهیونیست در مقابل فرودگاه بن گوریون درگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی از وقوع درگیری‌های شدید بین عناصر پلیس رژیم اشغالگر و معترضان به اصلاحات قضایی در چندین شهرک‌نشین خبر داده واعلام کردند که هزاران معترض بخشی از ورودی‌های فرودگاه بن گوریون را بستند.

 

طبق گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در ادامه اعتراضات به اصلاحات قضائی در سرزمین‌های اشغالی، هزاران تظاهرات کننده در فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو تجمع کرده و با بیش از ۹۰۰ عنصر پلیس درگیر شدند.

 

شبکه ۱۲ این رژیم گزارش داد که تظاهرات کنندگان بخشی از ورودی‌های فرودگاه بن گوریون را بستند، به طوری که مقابل این فرودگاه به شدت شلوغ شده و درگیری‌ها بالا گرفته است.

 

طبق گزارش این شبکه صهیونیستی، درپی تداوم تظاهرات واعتراضات در سراسر سرزمین‌های اشغالی، تاکنون ۴۸ نفر بازداشت شده‌اند. شبکه صهیونیستی «کان» هم اعلام کرد که در درگیری با عناصر پلیس، ۱۳ نفر از معترضان زخمی شده‌اند.

 

گفتنی است از صبح امروز (سه‌شنبه) تظاهرات گسترده‌ای در چندین منطقه از شهرک‌ها و مناطق اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی و «تضعیف اختیارات دادگاه عالی اسرائیل» برگزار شده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما