صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۲ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 13
کد خبر: ۱۹۴۱۹۷

پرسپولیس: محرومیت نباید فقط شامل حال پیروانی و خبیری باشد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد پیروانی و خبیری به خاطر اظهار نظرشان محروم شوند باید این موضوع شامل حال همه شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره حکم محرومیت پیروانی و خبیری اظهار کرد: حکم محرومیت ۲۰ روزه و دستور موقت برای پیروانی و خبیری هنوز از کمیته انضباطی و سازمان لیگ به ما ابلاغ نشده است. دعوتنامه‌ای برای ما ارسال شده است که این آقایان روز شنبه هفته آینده به کمیته اخلاق احضار شدند و ما به این ۲ نفر ابلاغ کردیم.

 دوام گفت: شاید درباره مسائلی، افرادی که درگیر فوتبال هستند اظهار نظر‌هایی می‌کنند و اگر اخبار را دنبال کنید سرمربی تیم رقیب (استقلال) در اولین جلسه معارفه اش درباره سقف قرارداد‌ها صحبت‌هایی مطرح کرده بود و طبیعی است که ایشان و همه فوتبالی‌ها باید نظر بدهند. اگر نظراتی در جهت انتقادی و مخالفتی درباره این دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها داده شود و به هر شکلی نقد صورت بگیرد، مشکلی به وجود نمی‌آید و ضرری ندارد و باید استقبال شود. پیروانی بازیکن تیم ملی بوده و چندین سال ملی پوش بوده و به جام جهانی رفته است و رزومه دارد و خبیری هم ۲۰ الی ۲۵ سال در فوتبال هست و در هیئت فوتبال استان تهران و نواحی فعالیت می‌کند و به نوعی کارشناس است. او کارمند سازمان ورزش محسوب می‌شود و این‌ها اگر نظر بدهند نباید نظراتشان منجر به محرومیت، ممنوع الخروجی و ممنوع فعالیت ورزشی شوند. اگر قرار باشد برخورد و محرومیتی صورت بگیرد باید شامل حال همه شود و در مدتی که این دستورالعمل صادر شده است تا کنون چند نفر در این باره حرف زدند و یک بام و دو هوا برخورد کردن جوا0ب نمی‌دهد و باید برخورد‌ها با همه مساوی باشد.

 معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت بازیکنان سابق تیم واترپلو پرسپولیس از این باشگاه گفت: بله، رای گرفتند و اعتراض هم نمی‌کنیم، چون واترپلو رشته ورزشی مظلومی است و حامی ندارد حتما تسلیم رای هستیم و مطالباتشان را می‌دهیم. حساب باشگاه پرسپولیس را بستند، اما آقای ابهری پولش را گرفت و حساب باز شد. حساب باشگاه لحظه‌ای باز و بسته می‌شود.

او افزود: رای شکایت رسول پناه هم قطعی شد و دادگاه بدوی که حکم بی حقی درباره پولی که ادعا کرده بود را دادگاه تجدید نظر تایید کرد و رای به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما