صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۷
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۲۲ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 13
کد خبر: ۱۹۴۲۰۴

پرسپولیس در انتظار رای فیفا درباره لوکادیا

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) پایان مرحله تبادل لوایح در پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره روند حقوقی شکایت این باشگاه از یورگن لوکادیا، اظهار داشت: در شرایطی که در تمام این مدت، مربیان و بازیکنان خارجی بسیاری بدون مشکل به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه داده‌اند و برای فصل جدید هم مشتاقانه، به دنبال تمدید همکاری و حضور در ایران بوده‌اند ما درگیر این پرونده هستیم.

وی افزود: تاکنون چهار لایحه رد و بدل شده است. شکایت از سوی باشگاه بود و در ادامه در پاسخ به لایحه دفاعیه بازیکن، لایحه دیگری را فرستادیم که متعاقبا فیفا توضیحات متقابل را از وی طلب کرد.

حسینی توضیح داد: لایحه دوم لوکادیا چند روز قبل برای فیفا ارسال شد که باشگاه نیز در جریان قرار گرفت. فیفا همچنین با اعلام پایان این مرحله از سِیر پرونده، اعلام کرد که زمان تشکیل جلسه و معرفی پنل داوری را به اطلاع طرفین خواهد رساند.

این مهاجم هلندی در اواسط نیمه فصل نخست لیگ گذشته، پرسپولیس را ترک کرد و راهی لیگ چین شد. این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که دستمزد وی را تا آن زمان پرداخت کرده‌اند و لوکادیا قراردادش را غیرقانونی فسخ کرده است./ایرنا

نظر شما