صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۰۸۰

دخالت مستقیم نکونام در قرارداد بازیکنان استقلال

در شرایطی که اوضاع نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال خوب پیش نمی‌رود نکونام شخصاً در این زمینه پیش قدم شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در روزهای گذشته عنوان می‌شد که برخی بازیکنان به خاطر شرایط کلی فصل نقل و انتقالات حاضر به کاهش دستمزد و تمدید قراردادشان با استقلال نیستند.

 

در همین ارتباط انتشار خبری از سوی افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه در رابطه با رقم قرارداد جواد نکونام تعمدی به نظر آمد. اینکه در رسانه‌ها عنوان شد جواد نکونام شخصاً ۲ میلیارد تومان به باشگاه استقلال تخفیف داده تا قراردادش با این باشگاه منعقد شود نوعی دخالت غیر مستقیم جواد نکونام در عقد قرارداد با بازیکنان جدید این تیم بود.

 

تخفیف ۲ میلیارد تومانی نکونام به باشگاه استقلال به نوعی مفهوم این پیام برای بازیکنان استقلال و نفراتی که قصد حضور در این تیم دارند را هم داشت. ماجرای ادامه حضور سعید مهری، سید حسینی حسینی و یکی دو بازیکن دیگر با استقلال نیز در همین راستا بوده است.

 

جواد نکونام که حالا تیمش با ۴ گل به هوادار باخته اوضاع خوبی را پیش رویش نمی‌بیند اما وقتی علی سامره عنوان می‌کند قرار است اتفاقات خوبی برای این تیم در فصل نقل و انتقالات رخ بدهد این پیش‌بینی را ایجاد می‌کند که حتماً نکونام با هدف این کار را انجام داده است./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: