صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
کد خبر: ۱۹۵۸۵

وزارت خارجه از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش می‌دهد

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: وزارت خارجه در جلسه سی و سوم این ستاد از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش خواهد داد.

به گزارش راهبرد معاصر ، سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور جلسه سی و سومین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که فردا در جلسه ستاد مورد بررسی قرار خواهیم داد، آخرین اقدامات دستگاه قضایی در ارتباط با پرونده های ارسالی است.

 

وی افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه آخرین گزارش‌ها را در خصوص موضوعاتی که در جامعه بین المللی رخ داده است و گزارشی از آثار تحریم بر اقتصاد ایران را ارائه خواهد کرد.

 

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی آخرین گزارشات را در حوزه مسکن ارائه خواهد کرد. همچنین وزارت صمت آخرین گزارشات را درباره سامانه 124 ارائه می کند و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کیاسری اظهار داشت: ارائه گزارش از سوی وزارت جهادکشاورزی در خصوص تأمین کالا از دیگر موضوعات دستور جلسه فردا به شمار می‌رد.

 

وی بیان کرد: در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی درباره آگهی های بازرگانی که تجار در شبکه های خارجی و بیرونی به تبلیغ می پردازند، بحث و بررسی خواهد شد و همچنین در این مورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سیاست گذاری هایی که روی نظارت این بخش تعیین کرده است، صحبت می شود.

 

گفتنی است، در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی که فردا دوشنبه 28 مردادماه در وزارت کشور برگزار خواهد شد، گزارش روسای کارگروه های پنجگانه و نمایندگان دستگاه های عضو از اقدامات بعمل آمده در خصوص مصوبات جلسات گذشته ارائه خواهد شد.

 

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

منبع : فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: