صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۳۱۵

دوچرخه‌سواران ایرانی امشب راهی اسکاتلند می‌شوند

در حالیکه ۵ روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در اسکاتلند می گذرد، امروز روادید نماینده کشورمان صادر شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در شرایطی به میزبانی انگلیس در حال برگزاری است که پس از ۵ روز از آغاز این رقابت‌ها روادید رکاب‌زن کشورمان و رئیس فدراسیون برای حضور در این کشور صادر شده و قرار است آنها امشب راهی این کشور شوند.

بر این اساس محمد گنج‌خانلو و رسول اسدی امشب قرار است راهی اسکاتلند شوند و باید دید این اعزام آن هم با این شرایط چه نتایجی برای دوچرخه‌سواری ایران دارد. با توجه به تاخیر صورت گرفته که از سوی کشور میزبان بوده است گنج‌خانلو رقابت روز گذشته استقامت جاده را از دست داده اما به احتمال فراوان به مسابقه تایم تریل انفرادی در روز جمعه خواهد رسید.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز که به نشست کنگره جهانی دوچرخه سواری نرسید در این سفر در نشست اتحادیه جهانی در پایان مسابقات قهرمانی جهان در شهر گلاسکو حضور خواهد داشت و دیدارهایی را با رییس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری و سایر مسوولان اتحادیه جهانی برگزار می‌کند که بی‌شک در آن باید از اتفاقات اخیر ابراز گلایه کرده و موضع جدی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران را به اعلام کند.

مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان، جاده، پیست و بی‌ام ایکس قهرمانی جهان از چهار روز پیش در کشور اسکاتلند آغاز شده و تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان با ترکیب محمد گنج‌خانلو و فرانک پرتوآذر در بخش پیست و جاده و کوهستان رقابت خواهد کرد. پرتوآذر پیش از این خود را به اسکاتلند محل برگزاری این رقابت‌ها رسانده بود./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: