صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۱۲
  • شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 17 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
کد خبر: ۱۹۹۱۲

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 31 مرداد 98 / كاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

امروز قیمت طلا و سکه پایین آمد اما دلار در صرافی ها افزایش قیمت را تجربه کرد و با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۱۱,۶۴۷ (یازده هزار و ششصد و چهل و هفت ) تومان رسید.

به گزارش راهبرد معاصر ، قیمت ها امروز در بازار طلا و سکه پایین آمدند اما بازار ارز شاهد افزایش قیمت دلار در صرافی ها بود.

 
قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۰۰ (یک هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۵ درصدی به ۱,۵۰۱ (یک هزار و پانصد و یک ) دلار رسید.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۱۴,۲۰۰ (چهارصد و چهارده هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۵ درصدی داشته است.


قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۵۶ درصدی، از ۵۵۵,۳۰۰ (پانصد و پنجاه و پنج هزار و سیصد ) تومان به ۵۵۲,۲۰۰ (پانصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید.


قیمت مثقال طلا امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۶۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۹۶,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و نود و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، دلار که روز قبل تا ۱۱,۶۴۲ (یازده هزار و ششصد و چهل و دو ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۱۱,۶۴۷ (یازده هزار و ششصد و چهل و هفت ) تومان رسید.


قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۱,۶۱۰ (یازده هزار و ششصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۴ درصدی داشته است.

 

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۳,۱۳۹ (سیزده هزار و یکصد و سی و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۴ درصدی داشته است.


قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۸۹ درصدی، از ۱۴,۲۵۱ (چهارده هزار و دویست و پنجاه و یک ) تومان به ۱۴,۱۲۴ (چهارده هزار و یکصد و بیست و چهار ) تومان رسید.


آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درام ارمنستان ۲۴ (بیست و چهار ) تومان، درهم امارات ۳,۱۷۰ (سه هزار و یکصد و هفتاد ) تومان، لاری گرجستان ۳,۹۳۹ (سه هزار و نهصد و سی و نه ) تومان، لیر ترکیه ۲,۰۳۷ (دو هزار و سی و هفت ) تومان، دلار کانادا ۸,۷۶۱ (هشت هزار و هفتصد و شصت و یک ) تومان، دلار استرالیا ۷,۸۹۴ (هفت هزار و هشتصد و نود و چهار ) تومان، فرانک سوئیس ۱۱,۸۵۴ (یازده هزار و هشتصد و پنجاه و چهار ) تومان، منات آذربایجان ۶,۸۴۷ (شش هزار و هشتصد و چهل و هفت ) تومان، روبل روسیه ۱۷۷ (یکصد و هفتاد و هفت ) تومان، بات تایلند ۳۷۸ (سیصد و هفتاد و هشت ) تومان و رینگیت مالزی ۲,۷۸۸ (دو هزار و هفتصد و هشتاد و هشت ) تومان نرخ گذاری شدند.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

قیمت سکه بهار آزادی شاهد کاهش ۰.۲۴ درصدی قیمت بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۰۷۴,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتاد و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آگوست ۲۰۱۹ - به ۴,۰۶۴,۰۰۰ (چهار میلیون و شصت و چهار هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۱۴۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۲ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۱۴۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است.


قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۰۹ درصدی، از ۲,۱۶۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان به ۲,۱۵۸,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۳۵۹,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹۵۹,۰۰۰ (نهصد و پنجاه و نه هزار) تومان معامله شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: