صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 13
کد خبر: ۱۹۹۲۸۴

انتخاب نام پنج قلو‌های گرگانی توسط رهبر انقلاب

روز گذشته ۵ قلو‌های گرگانی در بیمارستان بقیه‌الله (عج) متولد شدند که نام آن‌ها را رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز گذشته یک مادر ۲۴ ساله گرگانی در زایمان دوم خود ۵ قلو به دنیا آورد. هر پنج نوزاد سالم از شکم مادر خارج شدند؛ این پنج قلو‌های گرگانی که در بیمارستان بقیه‌الله (عج) متولد شدند هم‌اکنون برای مراقبت‌های بیشتر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مادر این ۵ قلو به علت شرایط خاص پزشکی، از یک ماه پیش در بخش پریتانولوژی بیمارستان بقیه‌الله (عج) تحت نظر بوده است.

پدر ۳۳ ساله این نوزادان که شامل سه دختر و دو پسر هستند، پیش از تولد فرزندانش با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کرده بود که ایشان نام فرزندانش را انتخاب کنند. پس از آن، از دفتر مقام معظم رهبری با این پدر تماس گرفته و اعلام می‌شود که رهبر معظم انقلاب برای فرزندان او، نام‌های «زهرا، سارا، مریم، احمد و محمد» را انتخاب کرده‌اند.

والدین این ۵ قلو یک فرزند ۶ ساله نیز دارند. بیمارستان بقیه‌الله (عج) به جهت تکریم این پدر و مادر گرگانی تسهیلاتی از جمله رایگان بودن تمام هزینه‌های بیمارستانی زایمان، پنج سال خدمات درمانی سرپایی رایگان و اختصاص مهدکودک ویژه پرسنل بیمارستان برای نگهداری از این پنج نوزاد را به آن‌ها هدیه کرده است. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: