صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۴۲۳

اعلام آمادگی اتاق عملیات حزب الله برای جنگ نامحدود علیه اشغالگران

یک افسر اتاق عملیات حزب الله در پیامی به دبیرکل این جنبش در سالگرد جنگ ۲۰۰۶ تاکید کرد مقاومت آماده جان فشانی در راه دفاع از لبنان و فلسطین است.

به گزارش راهبرد معاصر، ستاد تبلیغات جنگ حزب الله لبنان در سالگرد پیروزی جنگ ژوئیه سال ۲۰۰۶، پیام یک افسر اتاق عملیات مقاومت اسلامی را خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله منتشر کرد.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، این افسر اتاق عملیات مقاومت اسلامی در پیام خود خطاب به دبیرکل حزب الله بر آمادگی برای دفاع از لبنان و فلسطین و شرکت در جنگ نامحدود علیه اشغالگران تا آزادسازی کامل تاکید می‌کند.

 

وی افزود: به دبیرکل حزب الله که خودش از اوضاع آگاهی دارد، می‌گوییم که شما سربازان آماده‌ای از فرزندان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و فرزندان امامان حسن و حسین (ع) و فرزندان پیامبر (ص) دارید. آنان و صد‌ها نفر از شهادت طلبان، آماده ایثار و جنگ و دفاع از شرافت سرزمین‌مان و کرامت وطن و کشورمان هستند. آنان آماده یاری رساندن به فلسطینیان و حمایت از مسئله قدس هستند که همچنان اصلی‌ترین مسئله برای ملت عربی و اسلامی و آزادمردان جهان، باقی خواهد ماند. قطب‌نمای ما به روشنی به طرف قدس است.

 

این افسر اتاق عملیات حزب الله خاطر نشان کرد: به سید حسن نصرالله می‌گوییم که برای دفاع از لبنان و برای دفاع از مسئله فلسطین، قدرت ما در اختیار توست و ما زیر پرچم تو هستیم. از خداوند می‌خواهیم که از عمر ما بکاهد و به عمر شما بیفزاید و پرچم حق با دستان شما زیر سایه حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران و ولی فقیه ما برافراشته بماند. ما به خواست خدا آماده و منتظر برای نابود کردن لشکر‌ها و ماشین جنگی و تانک‌های دشمن در صورت ورود آن‌ها به لبنان هستیم. اگر وارد لبنان نشوند، نیروی هوایی و قدرت آتش، سودی برای آن‌ها نخواهد داشت.

 

بعد از شکست خفت‌بار ارتش رژیم صهیونیستی از مقاومت در سال ۲۰۰۰ و اخراج تحقیرآمیز اشغالگران از جنوب لبنان، جنگ جولای ۲۰۰۶ معروف به جنگ ۳۳ روزه که در راستای تلاش صهیونیست‌ها برای جبران شکست قبلی آغاز شد، دومین شگفتی حزب‌الله و ناکامی رژیم اشغالگر را رقم زد . جنگی که صهیونیست ها فکر می کردند با استفاده از چهل جنگنده و حملاتی شدیدی که در نخستین روز داشتند، پیروز میدان هستند با ضد حمله حزب الله و هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی و به هلاکت رسیدن شماری از صهیونیست ها به آتشی بسی از سوی سازمان ملل ختم شد که به اذعان صهیونیست ها و آمریکایی هایی که جنگ را طولانی کرده بودند، ختم شد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما