صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 23
کد خبر: ۱۹۹۹۷

ایران ۰ - جمهوری چک ۳ / شکست سنگین و عجیب شاگردان وکیلی

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان ایران و جمهوری چک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی تونس در حال برگزاری است به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت. شاگردان وکیلی که روز گذشته و در نخستین بازی خود موفق شده بودند بلغارستان را با نتیجه ۳ -۱ شکست دهند امروز مقابل جمهوری چک با نتیجه ۳ - ۰ شکست خوردند تا نتیجه عجیبی را رقم بزنند.

 

پیش از این پیش بینی می‌شد تیم ملی والیبال نوجوانان ایران کار آسانی برابرجمهوری چک داشته باشد، اما بازی از همان ابتدا با نمایش خوب نماینده اروپا آغاز شد. آن‌ها در ست اول و از همان میانه‌های بازی از ایران پیش افتادند و با نتیجه ۲۵ - ۱۷ به پیروزی رسیدند تا یک ست جلو بیافتند در ادامه کار هم آن‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در ست دوم هم ایرانی‌ها را غافلگیر کردند.

 

جمهوری چک در ست دوم این مسابقه هم با نتیجه‌ای مشابه ست نخست مقابل ایران به پیروزی رسید تا شرایط سختی در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حاکم شود. شاگردان وکیلی در ست سوم نمایش بهتری داشتند و بازی خوبی ارائه دادند، اما جمهوری چک امتیاز‌های بیشتری می‌گرفت و در نهایت این تیم با نتیجه ۲۵ - ۲۲ شکست خورد تا در مجموع ۳ - ۰ بازنده بازی باشد.

 

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با توجه به عنوان قهرمانی دوره گذشته این رقابت‌ها اصلی‌ترین مدعی مدال طلای این دوره به حساب می‌رود. شاگردان وکیلی باید در ادامه راه شان فردا و پس فردا به ترتیب مقابل کلمبیا و ایتالیا به میدان بروند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: