صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 20
کد خبر: ۲۰۰۴۳۹

بوستان‌ها خالی از معتادان متجاهر می‌شود

شهردار منطقه ۱۶ گفت :تلاش خواهیم کرد که فضای بوستان ها خالی از معتادان متجاهر شوند .

به گزارش راهبرد معاصر، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: محله علی آباد ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد که مردم این محله نسبت به قرار گرفتن دکل های برق فشار قوی اعتراض دارند و حریم ۱۱.۹ متری دارد که در روشنایی بوستان ها اثرگذار است. در حال پیگیری هستیم که بتوانیم از پایه چراغ های بلندتری برای روشنایی بوستان موجود در محل استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه برای جمع آوری معتادان متجاهر از بوستان ها پیگیری لازم را انجام می دهیم، خاطرنشان کرد: با ظرفیت سازی پیش بینی شده تلاش خواهیم کرد که فضای بوستان ها خالی از معتادان متجاهر باشد.

 

وی با بیان اینکه مجتمع های ۳۳ گانه ای که در سطح محله وجود دارد در برنامه ما قرار گرفته است، یادآور شد: تخلفاتی در این مجتمع ها صورت گرفته و به دلیل تخلفات ساختمانی، کف هایی که قرار بوده پارکینگ باشند، به عنوان مغازه مورد استفاده قرار گرفته که رأی ماده ۱۰۰ را برای رفع این تخلفات خواهیم گرفت.

 

سالاری پور با تاکید بر اینکه برخی مخازن به دلیل تردد معتادان متجاهر با مشکل روبه رو شده است، گفت: پیگیری های لازم را برای رفع مشکل مخازن و رفت و روب محله انجام خواهیم داد و گزارشات اقدامات صورت گرفته را ارائه خواهیم کرد./ فارس

نظر شما