صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۵۷
  • چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
  • Wednesday 23 August 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۱۰۸۳

مصرف ۷۱ هزار و ۴۰۰ مگاوات برق در روز گذشته

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: دیروز اوج مصرف برق با ثبت عدد ۷۱ هزار و ۴۰۰ مگاوات، نسبت به روز مشابه پارسال ۶ هزار و ۹۰۰ مگاوات بیشتر بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ " آرش کردی" در گفت و گویی اعلام کرد: قدردان مردم برای مشارکت در طرح پاداش مدیریت مصرف برق هستیم و تا این لحظه از ۳۶ میلیون قبض صادر شده حدود ۱۳ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند و بیش از هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه این طرح تا پایان شهریور ادامه دارد از همه مشترکان بخش خانگی درخواست می‌کنیم با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه پارسال در طرح پاداش مدیریت مصرف برق مشارکت کنند.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: از دیروز با بازگشت گرما، شاهد افزایش مصرف برق بوده‌ایم، دیروز اوج مصرف برق با ثبت عدد ۷۱ هزار و ۴۰۰ مگاوات، نسبت به روز مشابه پارسال ۶ هزار و ۹۰۰ مگاوات بیشتر بود.

کردی گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز اوج مصرف برق بیشتر از دیروز شود و به عدد ۷۱ هزار و ۷۰۰ مگاوات برسد، این روند افزایشی مصرف برق فردا نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم که با همکاری خود به کُند کردن روند افزایشی مصرف کمک کنند.

وی افزود: شهریور، آخرین فرصت مشترکان خانگی برای دریافت پاداش صرفه‌جویی برق است.

مدیرعامل شرکت توانیر با قدردانی از مردم برای مشارکت در طرح پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق، ۳۰ روز پیش رو را آخرین فرصت مشترکان برای رایگان شدن هزینه قبض برق دانست./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: